Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
14 Δεκ 2019
Απόψεις

Ποιος φταίει. Αυτός που «κλέβει» η αυτός που τον αφήνει να «κλέβει»

machine tickets
Του “paratiriti”
Παραπονιούνται οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ ότι υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό επιβατών που δεν πληρώνει  εισιτήριο.
Άλλοι  δεν πληρώνουν  γιατί δεν έχουν  χρήματα , άλλοι  γιατί τους  αρέσει να ρισκάρουν και άλλοι γιατί σου λένε αφού δεν πληρώνουν τόσοι και έλεγχος δεν γίνεται, γιατί να πληρώσουν.
Όμως δεν είναι έτσι. Αν ο καθένας σκέφτεται με αυτόν τον τρόπο, λογικό είναι τα ΜΜΜ να έχουν έλλειμμα.
london busΣ αυτό φταίει πρώτον η παιδεία των Ελλήνων και δεύτερον η κακή οργάνωση του κράτους. Η κακή οργάνωση της διοίκησης που ελέγχει τα ΜΜΜ.
Φταίει αυτός που κλέβει αλλά και αυτός που τον αφήνει να κλέβει.
Γιατί όμως δεν γίνεται αυτό στις μεγάλες ευρωπαϊκές   χώρες;
Στο Λονδίνο –για παράδειγμα- μπορεί στη στάση να περιμένουν 15 άτομα. Ο οδηγός του διώροφου λεωφορείου δεν φεύγει αν δεν μπουν όλοι μέσα. Και περιμένει ο καθένας να «τσεκάρει» το εισιτήριο του. Αν κάποιος δεν έχει εισιτήριο, πληρώνει επιτόπου η κατεβαίνει. Αν κάποιος επιχειρήσει να περάσει χωρίς να πληρώσει, ο οδηγός δεν ξεκινάει. Ενημερώνεται η ειδική υπηρεσία και σε ελάχιστα λεπτά έρχεται η Αστυνομία.

'Οποιος δεν ακουμπήσει το μαγνητικό του εισητήριο στην οθόνη και δεν ανάψει το πράσινο φώς,δεν περνάει στο εσωτερικό του λεωφορείου
‘Οποιος δεν ακουμπήσει το μαγνητικό του εισητήριο στην οθόνη και δεν ανάψει το πράσινο φώς,δεν περνάει στο εσωτερικό του λεωφορείου

Κανένας δεν διαμαρτύρεται για την αργοπορία. Όλοι περιμένουν υπομονετικά να διευθετηθεί το θέμα με τον λαθρεπιβάτη.
Στην  Ελλάδα για να γίνει αυτό, θα πρέπει να αλλάξουν πρωτα απο όλα, τα συστήματα ελέγχου εισόδου των επιβατών. Να είστε σίγουροι αυτό θα το εκτιμήσοηυν όσοι είναι νόμιμοι και πληρώνουν κανονικά άσχετα αν γίνονται έλεγχοι η όχι.
 
 

Related posts