Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
30 Ιούλ 2021
Αεροπορικά νέα

Ποιο είναι το πρόγραμμα “ALWAYS GETTING BETTER”

 

 
Τη νέα στρατηγική αναβάθμισης της ταξιδιωτικής εμπειρίας για το 2016, ενόψει του 3ου έτους του προγράμματος  “Always Getting Better” αλλά και τις νέες υπηρεσίες, παρουσίασε η .
Οι Ιρλανδοί τόνισαν ιδιαίτερα ποια είναι η  στρατηγική τους με τους χαμηλούς αλλά και με ποιόν τρόπο η  Ryanair καταφέρνει και εξοικονομεί καύσιμα. Γιατί εξοικονομώντας καύσιμα πετυχαίνει καλύτερες τιμές.
Η εταιρία ανακοίνωσε ότι στα νέα της αεροπλάνα υπάρχουν θέσεις τύπου slimline, προσφέροντας περισσότερο χώρο για τα πόδια, κρεμάστρες για παλτά, LED lighting. Με την υπηρεσία Leisure PLUS ο επιβάτης  κάνει την κράτηση του, έχει προτεραιότητα επιβίβασης και δυνατότητα αποσκευής 20 κιλών.
Με την υπηρεσία Travel ‘Extras’ μέσω του Ryanair app, μπορείς να κάνεις αναβ’αθμιση θέσης, να έχεις παρκινγκ και μεταφορά από/προς το αεροδρόμιο.
Ακόμη :
•           Δυνατότητα πληρωμής με ένα κλικ μέσω του app
•           Την υπηρεσία Rate My Flight, επίσης διαθέσιμη μέσω του app, η οποία θα επιτρέπει στους επιβάτες να αξιολογούν άμεσα το πλήρωμα θαλάμου επιβατών και την πτήση
•           Αυτόματο check-in ( και αυτόματα mobile boarding passes) για κράτηση συγκεκριμένης θέσης μέσω του
My Ryanair
•           Το  ‘My Ryanair’ Club το οποίο θα προσφέρει εκπτώσεις, και 24η πρόσβαση σε προσφορές
•           Την υπηρεσία My Ryanair ‘Top Up’ για οικογένεια, φίλους και για δώρα
•           Απλούστερες επιλογές αποσκευής- 6 επιλογές αποσκευής ( από 108)
•           Την αναβαθμισμένη υπηρεσία Digital Gift Vouchers- για προσωπικά η επαγγελματικά δώρα
•           Ταξιδιωτικούς οδηγούς διαθέσιμοι μέσω ιστοσελίδας, app και email
•           Προσφορές σε εστιατόρια και event
Ιστοσελίδα για κρατήσεις γκρουπ, η οποία θα επιτρέπει την πραγματοποίηση και διαχείριση ομαδικών κρατήσεων
Την υπηρεσία Ryanair Schools Travel, αποκλειστικά για σχολικές κρατήσεις
O Chief Marketing Officer της Ryanair Kenny Jacobs δήλωσε:
“ Η συνεχή προσπάθεια αναβάθμισης της ταξιδιωτικής εμπειρίας των πελατών μας είναι ορατή στο ρεκόρ επιβατικής κίνησης κατά την διάρκεια των περασμένων δύο χρόνων, ενώ είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που πλέον διανύουμε το 3ο έτος του προγράμματος “Always Getting Better”. Ενώ το 1ο και 2ο έτος είχαν ως στόχο την βελτίωση του ήδη υπάρχοντος προϊόντος, το 3ο έτος θα έχει ως στόχο την ψηφιακή αναβάθμιση και καινοτομία μέσα από το τμήμα Ryanair Labs, το οποίο έχει ως στόχο την ψηφιακή εξέλιξη. ‘Ένα πράγμα που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι οι χαμηλοί μας ναύλοι, ενώ θα εξακολουθούμε να προσφέρουμε το μεγαλύτερο δίκτυο δρομολογίων, με τις περισσότερες πτήσεις στην ώρα τους, αυξάνοντας παράλληλα τον στόλο, την κίνηση και τα δρομολόγια μας.”
 

Related posts