Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
21 Ιούν 2021
Υγεία

Ποιες πρωινές συνήθειες μας καταστρέφουν τη μέρα;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να ξεκινήσει ανάποδα η μέρα μας. Να ξυπνήσουμε αργά για τη δουλειά και να πέσουμε πάνω σε μια ατελείωτη κίνηση στο δρόμο ή να θυμηθούμε πως ξεχάσαμε την ομπρέλα τη στιγμή που ξεκίνησε η βροχή.

Για μερικά πράγματα δεν μπορούμε να κάνουμε απολύτως τίποτα, αλλά υπάρχουν, όμως, και αυτές οι πρωινές συνήθειες, που ξεκινούν τη μέρα μας τόσο λάθος και πρέπει να τις αλλάξουμε από σήμερα κιόλας.

 

Πίνεις καφέ πολύ νωρίς


Υπάρχει άραγε λάθος στιγμή για μια κούπα καφέ; Οι επιστήμονες λένε ναι. Τα επίπεδα ενέργειας αυξάνονται φυσικά τη στιγμή που ξυπνάς. Σε συνδυασμό με μια κούπα καφέ η ενέργεια σου εκτινάσσεται στα ύψη με αποτέλεσμα να γίνεις πιο αγχωμένη και νευρική. Για να μπορέσεις να πάρεις μόνο τα καλά μιας κούπας καφέ πιες καφέ μία ώρα αφού σηκωθείς από το κρεβάτι. Τότε είναι που τα επίπεδα ενέργειας στο σώμα σου αρχίζουν να μειώνονται.

 

Το πρωινό σου είναι μικρό


Μια χούφτα από berries με λίγο γιαούρτι μπορεί να ακούγεται ένα υγιεινό πρωινό, αλλά δεν μπορεί να σε κρατήσει σε εγρήγορση μέχρι το μεσημέρι. Όχι μόνο δεν είναι αρκετή ποσότητα φαγητού, αλλά υστερεί σε θρεπτικά στοιχεία για να αντέξει το σώμα μέχρι το επόμενο γεύμα σου. Ένα δυναμωτικό πρωινό πρέπει να περιλαμβάνει 15 γραμμάρια πρωτείνης, 2,5 γραμμάρια φυτικών ινών, υδατάνθρακες και καλό λίπος. Ένα τέτοιο γεύμα δεν έχει παραπάνω από 450 θερμίδες.

 

Το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν ξυπνάς είναι να κοιτάξεις το κινητό σου


Αυτή είναι μια πολύ κακή συνήθεια και πρέπει να την σταματήσεις αμέσως. Το να κοιτάς τα emails σου, τα μηνύματα στο Facebook και τα Tweets μόλις ανοίξεις τα μάτια σου προσφέρει περισσότερο στρες από όσο φαντάζεσαι. Αντί να ασχοληθείς κατευθείαν με τη δουλειά και τις κοινωνικές σου επαφές, βρες μια δραστηριότητα που σε ηρεμεί. Για παράδειγμα να κάνεις λίγη γυμναστική, να χαλαρώσεις στην κουζίνα πίνοντας λίγο τσάι, να μιλήσεις με τον συγκάτοικό σου ή τον σύντροφό σου ή ακόμα και με την κολλητή σου στο τηλέφωνο. Αυτό θα αυξήσει την παραγωγικότητά σου στο γραφείο.

Related posts