Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
19 Ιαν 2022
Auto-Moto

Γνωρίστε το Peugeot 2008 DKR πριν το Ντακάρ του 2015


Η ομάδα Peugeot – Total αφού αρχικά τράβηξε την προσοχή του κοινού με το εκπληκτικό νέο 2008 DKR με το οποίο θα αντιμετωπίσει τον τετρακίνητο ανταγωνισμό του έχοντας κίνηση μόνο στους δύο τροχούς, έδωσε πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Θίνες, βουνά, κοίτες άνυδρων ποταμών, φαράγγια, υψηλές θερμοκρασίες, αλυκές, ανώμαλο έδαφος, ψιλή άμμος είναι μερικές από τις «χαρές» που έχει να περιμένει το 2008 DKR για το επόμενο ράλι Ντακάρ. Για να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις, η Peugeot ακολούθησε μια τολμηρή τεχνικά προσέγγιση. «Όταν πρόκειται για ένα ράλι αντοχής όπως ένας αγώνας cross-country, το μεγαλύτερο ερώτημα που τίθεται είναι αν θα τρέξεις με κίνηση σε τέσσερις ή μόνο σε δύο τροχούς. Κατόπιν ενδελεχούς μελέτης αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε τη λύση της μετάδοσης σε δύο τροχούς η οποία παρουσιάζει μια σειρά από πλεονεκτήματα» δήλωσε ο Bruno Famin, διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας Peugeot.

Προς όφελος του ανταγωνισμού μεταξύ διαφορετικών τεχνικών λύσεων, οι κανονισμοί επιτρέπουν στα δικίνητα οχήματα να επωφεληθούν από εγγενή πλεονεκτήματα σε σχέση με τα οχήματα 4Χ4. Ο τεχνικός διευθυντής Jean-Christophe Pallier αναφέρει συνοπτικά: “Στο μηχανοκίνητο αθλητισμό το βάρος είναι σημαντικός παράγοντας επίδοσης. Στην περίπτωση του cross country rallying, τα δικίνητα οχήματα επιτρέπεται να είναι σημαντικά ελαφρύτερα από τα αντίστοιχα τετρακίνητα. Εγκρίνεται δε, η χρήση μεγαλύτερων τροχών, ισχυρό πλεονέκτημα για τις συνθήκες του Ντακάρ. Επιπλέον, ο κανονισμός επιτρέπει την ελαχιστοποίηση του μπροστινού προβόλου δίνοντας τη δυνατότητα στο όχημα να ξεπεράσει ακόμη και κάθετο εμπόδιο! Εγκρίνεται επίσης η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης (με 460mm έναντι 250mm στις τετρακίνητες συμμετοχές), ενώ το πλήρωμα έχει τη δυνατότητα να χειρίζεται την πίεση των ελαστικών από το cockpit το οποίο σε επίπεδο τακτικής μπορεί να επιφέρει σημαντικά χρονικά οφέλη».
Για την πλήρη αξιοποίηση αυτών των πλεονεκτημάτων, οι μηχανικοί της ομάδας Peugeot δημιούργησαν ένα εξαιρετικά συμπαγές αυτοκίνητο. Με 340 άλογα και με τον κινητήρα V6 twin turbo τοποθετημένο στο κέντρο (mid-rear), το 2008 DKR μοιάζει με ένα μυώδες αιλουροειδές που είναι έτοιμο να καταπιεί κάθε εμπόδιο. «Το να χωρέσεις όλα αυτά τα ζωτικής σημασίας εξαρτήματα σε τόσο μικρό διαθέσιμο χώρο ήταν πονοκέφαλος για εμάς», παραδέχεται ο Pallier. «Τα μικρότερα αυτοκίνητα συνήθως αποδίδουν καλύτερα σε διαδρομές με στροφές επομένως αυτή η διάταξη αυξάνει τις δυνατότητες ενός δικίνητου οχήματος εκεί που θεωρητικά ένα τετρακίνητο όχημα έχει το προβάδισμα.
Όπως εξηγεί ο Bruno Famin «δεδομένου ότι το 2008 παραγωγής είναι ένα δικίνητο crossover εξοπλισμένο με Grip Control το οποίο του επιτρέπει να πάει σχεδόν παντού, είναι σωστό και το 2008 DKR να έρθει αντιμέτωπο με τις προκλήσεις του Ντακάρ με κίνηση σε δύο τροχούς».

Τεχνικά χαρακτηριστικά – 2008 DKR:
Κινητήρας 2,993cc,τύπος V6 bi-turbo diesel, μέγιστη ισχύς 340hp ,ροπή 800 Nm, μέγιστες στροφές 5,000rpm ,μέγιστη ταχύτητα 200kph, μετάδοση Two-wheel drive, κιβώτιο τοποθετημένο κατά μήκος εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων.
Διπλό υδραυλικό κύκλωμα, μονοκόμματες τετραπίστονες δαγκάνες ελαφρού κράματος,αεριζόμενοι εμπρός και πίσω ,εμπρός δίσκοι (διάμετρος): 355mm,πίσω δίσκοι (διάμετρος): 355mm,αουμινίου διαιρούμενες δύο τεμαχίων (17 x 8.5),michelin 37/12,5×17

Related posts