Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
15 Αυγ 2022
Auto-Moto

Πέφτει σε λίγες ώρες η αυλαία του 59ου Ράλι Ακρόπολις

 

Αέρα πρός την καρώ σημαία πάει ο Latvala

Σε λίγες ώρες – στις 15.00 το απόγευμα- θα ξέρουμε τελικά αν ο Latvala με το εργοστασιακο VW θα είναι τελικά ο νικητής του 59ου Ράλι Ακρόπολις.

Ήδη οι πρώτοι οδηγοί βγήκαν από την 12η ειδική διαδρομή και κατευθύνονται τώρα προς την ειδική Πίσσια ενώ απομένει η τελευταία ειδική που είναι το Λουτράκι 2.

Φοβερός ο Kubica,ξεσηκώνει τους θεατές

Σε καλύτερη τύχη ελπίζει ο Μίκο Χιρβόνεν . Ο οδηγός της Citroen, που είχε δύο σκασμένα ελαστικά μέχρι τώρα στον αγώνα, έγραψε στο Twitter πως θα ήθελε η τύχη να τον βοηθήσει.  «Τελευταία ημέρα… Ίσως σήμερα ο θεός του ράλι να είναι με το μέρος μου. Αυτό θα είναι μια ωραία αλλαγή», ήταν τα λόγια του οδηγού της Citroen.

Χθές ο Latvala είπε:

Είχαμε μια πολύ καλή απόδοση . Χωρίς δράματα και λάθη. Για να είμαι ειλικρινής, είχαμε τη στιγμή μας σήμερα, αλλά το ξεπεράσαμε, καθώς ήμασταν λίγο τυχεροί. Το πρωί ο Evgeny ήταν πολύ δυνατός, αλλά στη συνέχεια είχε προβλήματα, και έτσι βρεθήκαμε στην κορυφή. Όμως, δεν ήταν εύκολο. Τα πάντα μπορούν να συμβούν εδώ. Το ότι εμείς δεν είχαμε πρόβλημα αλλά όλοι οι άλλοι είχαν, αποδεικνύει πόσο δύσκολος αγώνας είναι.

Βέβαια σήμερα στην ειδική Πίσσια ΙΙ δεν τα πηγε και τόσο καλά αφού τερμάτισε στην 5η θέση ενώ ο ομόσταυλός του Ogier τερμάτισε στην 3η.

Η χθεσινή ημέρα

Το πρωί ο Evgeny ήταν πολύ δυνατός, αλλά στη συνέχεια είχε προβλήματα.Από νωρίς το πρωί το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη μάχη της κορυφής, ανάμεσα στους Evgeny Novikov και Jari-Matti Latvala. Ο νεαρός Ρώσος αρχικά έδειξε έτοιμος να αντεπεξέλθει στην αντεπίθεση του Φινλανδού οδηγού της Volkswagen Motorsport, όμως στη 2η ε.δ. της ημέρας χτύπησε σε μια πέτρα, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να αλλάξει τον τροχό του Fiesta, αλλά και να «πληγώσει» την ανάρτηση του Ford Fiesta RS WRC, πέφτοντας σε εκείνο το σημείο στην 8η θέση.

Φυσικά τα σουβλάκια έκαναν θραύση

Έτσι, ο Novikov έχασε πολύτιμο χρόνο και μαζί την 1η θέση, στην οποία αναρριχήθηκε ο Latvala.

Οι εταιρίες με τα καύσιμα – στη μέση της ειδικής Ζήρια- είχαν εκτός από τούς επίσημους προσκεκλημένους και όμορφες παρουσίες.
Ο συνάδελφος Γιαννης Σταυρόπουλος από το motori.gr κάνει …ανασυγκρότηση
Αγωνία για τον Latvala αλλά τα χρώματα της Subaru δεν ξεχνιουνται

Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ο οδηγός της VW όχι μόνο παρέμεινε επικεφαλής της κατάταξης, αλλά και κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά του από τον 2ο, πλέον, Dani Sordo, ολοκληρώνοντας την ημέρα 1:04.1 εμπρός από τον Ισπανό. Ο οδηγός της Citroen προσπάθησε να ακολουθήσει το ρυθμό του Latvala και να τον πιέσει, διεκδικώντας φυσικά τη νίκη, αλλά, όταν δέχτηκε ότι αυτό είναι αδύνατο, αποφάσισε να μη ρισκάρει. Άλλωστε, ένα πιθανό λάθος θα είχε ως αποτέλεσμα η Citroen να χάσει πολύτιμους βαθμούς για τον τίτλο των Κατασκευαστών, και αυτό είναι κάτι που η γαλλική ομάδα δε θέλει σε καμία περίπτωση.

Την πρώτη 3άδα στη Γενική κατάταξη έπειτα από δύο ημέρες κλείνει ο νεαρός Βέλγος Thierry Neuville, ο οποίος σε όλη τη διάρκεια της ημέρας προσπάθησε να αποφύγει τα λάθη και να μη ρισκάρει να χάσει τη θέση του. Ενδιαφέρουσα μάχη, όμως, είχαμε για την 4η θέση ανάμεσα στους Nasser Al Attiyah και Andreas Mikkelsen, με Ford Fiesta WRC και VW Polo R WCR, αντίστοιχα. Αρχικά ο νεαρός Νορβηγός ήταν μπροστά, αλλά ένα πρόβλημα στα φρένα τον έριξε πίσω από τον οδηγό από το Κατάρ. Από εκείνο το σημείο οι δυο τους πίεσαν στο όριο, με τον Ολυμπιονίκη του Λονδίνου στη σκοποβολή, Nasser Αl Attiyah, να βρίσκεται μόλις 25 δευτερόλεπτα μπροστά από τον οδηγό της VW.

Στην κατηγορία του WRC-2 ο πρώην πιλότος της Formula 1, Robert Kubica, παραμένει στην κορυφή της κατάταξης, οδηγώντας ένα Citroen DS3 RRC και πραγματοποιώντας έναν πολύ καλό αγώνα μέχρι στιγμής. Παράλληλα, o Ισπανός Jose Antonio Suarez δείχνει το δρόμο στην κατηγορία των νέων οδηγών (Junior WRC,) με τα Ford Fiesta R2.

Η σημερινή  τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκος 83,2 χιλιομέτρων. Μάλιστα, η καταληκτική ειδική διαδρομή του αγώνα, Λουτράκι 2, με μήκος 30 χιλιομέτρων, θα αποτελέσει και την Power Stage, από την οποία οι τρεις πρώτοι θα αποκομίσουν επιπλέον βαθμούς για το Πρωτάθλημα Οδηγών!

 

 

Related posts