Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
27 Ιαν 2023
Υγεία

Πάτησες τα 40; Tips για να χάσεις εύκολα βάρος

Καθώς περνούν τα χρόνια αν υιοθετήσουμε κάποιες συνήθειες, θα μας βοηθήσουν να παραμείνουμε υγιείς και με γρήγορο μεταβολισμό.

Ακολουθούν 4 tips που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος μετά τα 40:

Κορεσμένα λίπη
Από την ηλικία των σαράντα και μετά,

Το σώμα έχει την τάση να συγκεντρώνει λίπος στην περιοχή της κοιλιάς, το οποίο συνδέεται με χρόνια προβλήματα υγείας.

Όταν τρώμε κορεσμένα λίπη όπως τηγανητά ή τυποποιημένα τρόφιμα, τείνουμε να παχαίνουμε στην κοιλιά, αντίθετα από όταν καταναλώνουμε κυρίως πολυακόρεστα λιπαρά όπως ψάρια, ξηροί καρποί κ.λπ., που δεν συμβάλουν στην αύξηση του σωματικού λίπους αλλά της μυικής μάζας.

Free Woman Covered Her Right Face With Pink Doughnut Stock Photo

Γυμναστική

Από μια ηλικία και μετά, η μυική μάζα στο σώμα αρχίζει να μειώνεται, μια κατάσταση που ονομάζεται “σαρκοπενία” και ξεκινά γύρω στα 40. Από την ηλικία αυτή και μέχρι τα 80 χάνουμε περίπου το 40% της μυικής μας μάζας -κάτι που επηρεάζει σημαντικά το μεταβολισμό, αφού οι μυς καίνε πολλές περισσότερες θερμίδες από το λίπος. Έτσι, όσο περισσότερη μυική μάζα χάνουμε τόσο πιο πολύ βάρος παίρνουμε. Η μόνη λύση είναι να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας μερικές ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης. Γι’ αυτό, εάν μέχρι τώρα περιοριζόσουν στο διάδρομο του γυμναστηρίου, θα πρέπει να προσθέσεις τουλάχιστον μερικές ασκήσεις με βαράκια στην καθημερινή σου άσκηση.

Free Photo of Man Lifting Barbell Stock Photo

Λαχανικά και φρούτα
Υιοθετώντας υγιεινές συνήθειες, όπως η κατανάλωση περισσότερων φρούτων και λαχανικών αυξάνουμε σημαντικά τις πιθανότητες να γεράσουμε καλύτερα. Τα λαχανικά και τα φρούτα προστατεύουν τον οργανισμό από το οξειδωτικό στρες και το σχηματισμό ελεύθερων ριζών που αποτελούν δύο από τους παράγοντες που πάνε χέρι χέρι με το γήρας.

Free Sliced Fruit on Top of a Smoothie Stock Photo

Aλκοόλ
Όχι μόνο σε φορτώνει με περιττές θερμίδες τις οποίες είναι δύσκολο να μεταβολίσεις, αλλά επιπλέον, αυξάνει τις πιθανότητες για έμφραγμα και εγκεφαλικό περισσότερο από άλλους επιβαρυντικούς για την υγεία παράγοντες όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις.

Free Pink Panther Plush Toy on Brown Bench Miniature Stock Photo

Πηγή: coremag.gr

Related posts