Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
30 Ιούν 2022
Auto-Moto

Passat CC: Μια… σπορ λιμουζίνα!

Από τον Άγγελο Ζάχο

Με το νέο Passat CC , η  Volkswagen εμπλούτισε την οικογένεια του Passat , προσθέτοντας μια νέα διάσταση στην αυτοκίνηση. Το νέο Passat CC που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Emden της Γερμανίας, παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ελλάδα και  στη συνέχεια  στις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Ιαπωνία.

Είναι ένα 4-θυρο, 4-θεσιο Coupe που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά μιας πολυτελούς  λιμουζίνας , με  το δυναμισμό ενός Coupe αυτοκινήτου. 

Έχοντας ήδη ξεπεράσει τα 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα, το Passat και το Passat Variant περιλαμβάνονται ανάμεσα στα πιο πετυχημένα μοντέλα της ιστορίας της αυτοκίνησης.

 

Το νέο Passat CC

To τετράθυρο Coupé έχει μήκος 4.796 χιλιοστά, δηλαδή 31 χιλιοστά παραπάνω από το Passat Limousine. Με πλάτος1.856 χιλιοστά(36 χιλιοστάπαραπάνω), το  νέο Passat CC μπαίνει δυναμικά στο ανώτερο τμήμα της μεσαίας κατηγορίας αυτοκινήτων. Αναλογικά έχουν μεγαλώσει και τα μετατρόχια.

Μπροστά είναι1.533 χιλιοστά(11 χιλιοστάπαραπάνω) και πίσω είναι1.557 χιλιοστά(16 χιλιοστάπαραπάνω). Με1.420 χιλιοστάύψος (χαμηλότερο κατά50 χιλιοστά) το νέο Passat CC διαθέτει χαρακτηριστικά σπορ αυτοκινήτου.

Με βάση τις διαστάσεις του και τον ασυμβίβαστο σχεδιασμό που συνδυάζει την άνεση και την πολυτέλεια, ξεπερνά την κατηγορία του και κινείται στα όρια της ανώτερης μεσαίας κατηγορίας. Οι βασικές αγορές είναι η Βόρεια Αμερική, η Δυτική Ευρώπη και η Ιαπωνία.

Το νέο Passat CC συνδιάζει μια λιμουζίνα με ένα σπορ αυτοκίνητο…

Ο ξεχωριστός σχεδιασμός, το εσωτερικό με τα σπορ ανεξάρτητα bucket καθίσματα ακόμη και για τους πίσω επιβάτες, τα εντυπωσιακά συστήματα μετάδοσης κίνησης και τα τεχνολογικά επιτεύγματα, συνδυάζονται για να δημιουργηθεί ένα μοναδικό αυτοκίνητο. 

Πάρτε μια “γεύση” από το εσωτερικό του νέου Passat

Βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες άμεσου ψεκασμού απόδοσης  140 PS, 160 PS και 300 PS 

Το νέο Passat CC θα διατίθεται στην αρχή με 2 βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού (TSI και V6) καθώς και έναν Turbo-diesel πετρελαιοκινητήρα (TDI). Οι βενζινοκινητήρες έχουν απόδοση 118 kW / 160 PS και 220 kW / 300 PS αντίστοιχα, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας έχει απόδοση 103 kW / 140 PS και πληροί ήδη τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 5 που θα ισχύσουν από το Φθινόπωρο του 2009.

Η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα εμπλουτισθεί με τον 2.0lt TSI 147kW (200PS). Κοινό χαρακτηριστικό όλων των κινητήρων είναι η αυξημένη απόδοση ισχύος και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Ο κινητήρας TDI καταναλώνει μόλις5,8 lt/100km και έχει τελική ταχύτητα 213 km/h, ενώ ο βενζινοκινητήρας 1.8lt TSI, από τους πιο οικονομικούς της κατηγορίας του, έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 7,6lt/100km και τελική ταχύτητα222 km/h. Ο κινητήρας V6 4MOTION έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,6’’, ηλεκτρονικό περιορισμό ταχύτητας  στα250 km/hκαι μέση κατανάλωση 10,1lt. Στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης με κινητήρα V6 περιλαμβάνεται η τελευταίας τεχνολογίας μόνιμη τετρακίνηση 4MOTION καθώς και το καινοτόμο κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG, με διπλό συμπλέκτη.

Άνετα και ευρύχωρα τα πίσω καθίσματα…

 

Η τεχνολογία στην υπηρεσία του οδηγού…

Σύστημα Lane Assist: Το σύστημα επεμβαίνει στο σύστημα διεύθυνσης και διατηρεί το αυτοκίνητο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας μόλις αυτό τείνει να βγει έξω από αυτή, χωρίς τη θέληση του οδηγού, αυξάνοντας την άνεση και την ασφάλεια. Ένα ποσοστό 14% των ατυχημάτων αφορά σε τραυματισμούς που προκαλούνται όταν το αυτοκίνητο εγκαταλείπει τη λωρίδα του. Το σύστημα Lane Assist θα συμβάλλει στη μείωση αυτού του ποσοστού. Όταν ο οδηγός ενεργοποιήσει τα φώτα αλλαγής πορείας (φλας), το σύστημα δεν παρεμβαίνει.

Σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων DCC: Με το σύστημα DCC (Dynamic Chassis Control) το νέο Passat CC συνδυάζει το σπορ χαρακτήρα ενός Coupe με την άνεση ενός κορυφαίου sedan αυτοκινήτου. Παράλληλα με την απόσβεση της  ανάρτησης προσαρμόζεται και το σύστημα διεύθυνσης. Το σύστημα DCC προσφέρει τρεις εναλλακτικές δυνατότητες ρύθμισης: Normal, Sport και Comfort. Αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι  το νέο σύστημα βελτιώνει διαρκώς την άνεση και το δυναμισμό, ακόμα και κατά προεπιλεγμένη ρύθμιση Normal. Το σύστημα DCC αποτελεί βασικό εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις, ξεκινώντας από τον κινητήρα 2.0lt TSI 200 PS.

Σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Park Assist: άλλο ένα κορυφαίο τεχνολογικό σύστημα είναι το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Park Assist. Το σύστημα αυτό κατευθύνει αυτόματα το νέο Passat CC στον επιλεγμένο χώρο στάθμευσης με το πάτημα ενός κουμπιού. Ο οδηγός δεν χρειάζεται πια να αγγίξει το τιμόνι, απλά να χειρίζεται το γκάζι και το φρένο.

Σύστημα αυτόματης ρύθμισης αποστάσεων ACC (Adaptive Cruise Control): Πρόκειται για ένα προηγμένο σύστημα Cruise Control, το οποίο πέρα από την διατήρηση της προεπιλεγμένης ταχύτητας, διατηρεί σταθερή και την προεπιλεγμένη απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα. Όταν ενεργοποιείται αυτό το σύστημα, το νέο Passat CC φρενάρει αυτόματα και επιταχύνει μέσα σε ένα ορισμένο όριο ταχύτητας (30 έως210 km/h) το οποίο έχει προεπιλέξει ο οδηγός. Χάρη στη λειτουργία Front Assist, το σύστημα μπορεί επίσης να αποτρέψει σε ορισμένες περιπτώσεις και τυχόν συγκρούσεις με το προπορευόμενο όχημα. Πριν δημιουργηθούν συγκεκριμένες συνθήκες που οδηγούν σε ατύχημα, το σύστημα ενεργοποιεί τα φρένα σε μια προεπιλεγμένη κατάσταση, μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο διάστημα φρεναρίσματος. Η λειτουργία Front Assist  προειδοποιεί επίσης τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις με οπτικά και ακουστικά σήματα. Και ακόμη περισσότερο: αν δεν διατηρείται μια ελάχιστη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, το σύστημα μπορεί ακόμη και να ακινητοποιήσει το νεό Passat CC (“follow-to stop”). Παρόλα αυτά, το σύστημα δεν απαλλάσσει τον οδηγό από την ευθύνη του και του επιτρέπει να επεμβαίνει στη διαδικασία ανά πάσα στιγμή.

 

Related posts