Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
02 Αυγ 2021
Απόψεις

Πανηγυρίζουν για 7 ασφαλή χιλιόμετρα. Τους λείπουν άλλα …113

 

Του Πέρη Χαλάτση

Εθνική οδός Κορίνθου Πάτρας. Είναι η  εθνική οδός της ντροπής. Η  εθνική οδός που βαφτίστηκε «καρμανιόλα». Η πρώτη εντύπωση των ευρωπαίων τουριστών που φθάνουν στη χώρα μας. Με κολωνάκια πλαστικά για να μην γίνονται προσπεράσεις και με μεγάλες ταμπέλες να λένε «Οδηγέ προσοχή στα επόμενα τρία χιλιόμετρα γίνονται δυστυχήματα…»

Μετά από κάποιες δεκαετίες ταλαιπωρίας  φαίνεται ότι κάτι άρχισε να αλλάζει.

Δόθηκαν στην κυκλοφορία  τα  πρώτα 7χλμ. της ανακατασκευασμένης εθνικής οδού. Και φυσικά στα εγκαίνια βρέθηκε για τα σχετικά ( φωτογραφίες και δηλώσεις στην τηλεόραση) ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Το νέο κομμάτι που όσοι περάσουν από σήμερα θα ταξιδέψουν έστω για 7 χιλιόμετρα πιο ασφαλείς, είναι το τμήμα Αρχαία Κόρινθος-Ζευγολατιό και είναι  το πρώτο τμήμα των έργων από τα 120χλμ. της εθνικής οδού.

Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη «σε ενάμιση  χρόνο από σήμερα , τα 120 χλμ. Κορίνθου – Πατρών θα είναι μόλις 1 ώρα δρόμος. Θα είναι ένας σύγχρονος δρόμος και ασφαλής».

Σημειώστε το. Σε ενάμιση χρόνο. Περιμέναμε 20 χρόνια για 7 χιλιόμετρα και τώρα για τα υπόλοιπα 113 ο υπουργός είπε ότι σε ενάμιση χρόνο.

Έχουμε τρελαθεί στις υποσχέσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου οι  εργαζόμενοι στα εργοτάξια φθάνουν τους 2.000, ενώ σημαντική είναι η τόνωση και των τοπικών οικονομιών από τον έμμεσα απασχολούμενο πληθυσμό (τοπικοί προμηθευτές, προσωπικό μικρών υπεργολάβων και άλλες επιχειρήσεις).  Η  αύξηση του προσωπικού των εργοταξίων από το πρώτο τρίμηνο του έτους στο δεύτερο ξεπέρασε το 60%. Το έργο εκτελείται πλέον σε όλο το μήκος της χάραξής του, έχει παραδοθεί το σύνολο των χώρων για την κατασκευή του και προχωρά με ταχείς ρυθμούς.

Σημειώσαμε την υπόσχεση του Μιχάλη Χρυσοχοίδη.  Θα περιμένουμε να δούμε τις Ανω Διαβάσεις, τις Κάτω Διαβάσεις, τους κόμβους, τις σήραγγες και τις γέφυρες.

Λένε ότι οι 48 γέφυρες, οι 47 άνω διαβάσεις και οι 129 κάτω διαβάσεις αγγίζουν ποσοστό ολοκλήρωσης 52% και παράλληλα, προχωρούν οι υπόλοιπες εργασίες κατασκευής, όπως χωματουργικά, ασφαλτοστρώσεις, αντιστηρίξεις, έργα αποστράγγισης του αυτοκινητόδρομου.

Ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης δήλωσε : «Αυτή η προσπάθεια σημαίνει, ότι οι Έλληνες μπορούμε να πετύχουμε μέσα από τη συνεργασία. Πιστεύω, ότι οι αυτοκινητόδρομοι, που μας ενώνουν, είναι μια αρχή, για να αποδείξουμε, ότι οι Έλληνες πετυχαίνουμε και ξεπερνάμε την κρίση» .

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, Παναγιώτης Παπανικόλας, τόνισε: «Από τις αρχές του χρόνου στην Ολυμπία Οδό έχουμε “σηκώσει τα μανίκια” και κυριολεκτικά τρέχουμε για να ολοκληρώσουμε το έργο. Αυτό το βλέπουν καθημερινά οι οδηγοί, καθώς τα έργα εξελίσσονται δίπλα στο ενεργό κομμάτι του δρόμου. Το εγχείρημα είναι δύσκολο ακριβώς γιατί κατασκευάζουμε έναν αυτοκινητόδρομο σε παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας, με επιβάρυνση τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους εργαζόμενους».

Ο κ. Παπανικόλας έκανε λόγο για εντυπωσιακή ανάπτυξη των εργασιών σε όλο το μήκος του δρόμου, κάτι που όπως είπε, έχουν αντιληφθεί πρωταρχικά οι τοπικές κοινωνίες. Η αύξηση του αριθμού των άμεσα εργαζομένων στα εργοτάξια από το πρώτο στο δεύτερο τρίμηνο του χρόνου ξεπέρασε το 60%, φτάνοντας στους 2.000. Πρόκειται για ανειδίκευτους και εξειδικευμένους εργάτες, εργοδηγούς, τοπογράφους, πολιτικούς μηχανικούς κ.λπ. Σημαντική δε έκρινε την «τόνωση της τοπικής οικονομίας και από τους έμμεσα απασχολούμενους στο έργο, τοπικούς προμηθευτές και υπεργολάβους».

Ελπίζουμε να τελειώσουν γρήγορα τα έργα , για να σταματήσει ο φόρος αίματος στην ανυπαρξία των πολιτικών πού τόσα χρόνια μόνο υποσχέσεις έδιναν.

Related posts