Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
06 Ιούλ 2022
SLIDER

Πανελλήνιες 2019: Έντονες αντιδράσεις για τα θέματα της Φυσικής και της Χημείας!

Αρκετά προβληματισμένοι φαίνεται να είναι μαθητές και καθηγητές για τα θέματα που επιλέχθηκαν στην Φυσική και την Χημεία.

Η ΕΟΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) δήλωσε τα εξής: «Οι μαθητές για να ανταποκριθούν πρέπει να έχουν κατανοήσει σε βάθος και τις λεπτομέρειες της θεωρίας. Ιδιαίτερα πολύπλοκα θέματα τόσο ως προς το επιστημονικό τους τμήμα, όσο και σε ότι αφορά στη διαχείριση του χρόνου», μιλώντας για τα θέματα της Χημείας Προσανατολισμού, εφόσον πολλοί θεωρούν πως είναι τα δυσκολότερα που έχουν μπει τα τελευταία χρόνια. Στην συνέχεια, συμπληρώνουν για την Φυσική ότι : «Δεν κάλυπταν ικανοποιητικό μέρος της ύλης. Απαιτούσαν αυξημένη ικανότητα αλγεβρικών πράξεων. Απαιτούσαν για την πλήρη επίλυση τους χρονικό διάστημα πολύ πέραν του 3ώρου, ενώ περιείχαν αναφορές σε ερωτήσεις και ασκήσεις του σχολικού βιβλίου. Είχαν ασαφή διατύπωση και χρειάστηκαν επιπλέον διευκρινίσεις από την επιτροπή».

Αντιδράσεις υπήρξαν και από  την Ένωση Ελλήνων Φυσικών που ζητάει την επιείκεια των διορθωτών καθώς σε ανακοίνωση τους υπογραμμίζουν: «Τα σημαντικά προβλήματα που αναδείχθηκαν από τα θέματα Φυσικής του εισαγωγικού διαγωνισμού για τα ΑΕΙ (ελάχιστη Φυσική, ακραία μαθηματικοποίηση από το Α΄ Θέμα κιόλας, πληθώρα θεμάτων που δεν ανταποκρίνονται σε τρεις ώρες γραπτής εξέτασης, ανακρίβειες και ασάφειες, παραπλανητικό σχήμα στο Β3 κλπ) καθώς και οι έντονες διαμαρτυρίες γονέων και μαθητών, των οποίων την προσπάθεια και την αγωνία σεβόμαστε υπεράνω οποιουδήποτε άλλου κριτηρίου, για αδυναμία ανταπόκρισης εντός του διαθέσιμου τριώρου, εύλογα μας οδηγεί στην πρόταση προς τους συναδέλφους βαθμολογητές να συνεκτιμήσουν κατά τη βαθμολόγηση τους, την ολότητα των συγκυριών για τους διαγωνιζομένους».

Με τους ίδιους να τονίζουν: «Οφείλουμε να σεβόμαστε τους μαθητές και τους κόπους τους κι όχι να αναλωνόμαστε σε εύκολες επιδείξεις “φυσικοφάνειας”, μιας και σήμερα, για άλλη μια φορά, εξετάστηκε ελάχιστη Φυσική, δημιουργώντας στρεβλές εντυπώσεις στην κοινωνία και κυρίως τους μαθητές για την επιστήμη της Φυσικής. Προβάλλει δε αναγκαιότερη από ποτέ η συζήτηση για το τι και το πως των εισαγωγικών διαγωνισμών. Αλλά, για να γίνει συζήτηση, πρέπει να υπάρχουν και ώτα ακουόντων, που να καταλαβαίνουν κιόλας…».

Ολοκλήρωσαν λέγοντας ότι: «Αληθεύει ότι οι λύτες της επιτροπής χρειάστηκαν λίγο παραπάνω από δύο ώρες για την επίλυση των θεμάτων; Αν ναι, δεν θορυβήθηκε η επιτροπή; Αν ένας έμπειρος λύτης χρειάζεται άνω των δύο ωρών, πόσες ώρες χρειάζεται ένας έφηβος, με όλα τα άγχη που έχει φορτωθεί; Αληθεύει ότι έγιναν παρατηρήσεις προς την επιτροπή για την ποσότητα και την ποιότητα των θεμάτων, πριν την αποστολή τους στα σχολεία; Αν ναι, γιατί αγνοήθηκαν;»

Όπως και να ‘χει.. οφείλουμε να πούμε συγχαρητήρια στους διαγωνιζομένους/ενες για την προσπάθεια που απ’ ότι φαίνεται ήταν μεγάλη και τα αποτελέσματα να τους ανταμείψουν!

Related posts