Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
17 Οκτ 2021
Τεχνολογία

Όσο «ανοίγει» ο καιρός τόσο πιο ευχάριστες γίνονται οι δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

Σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική μελέτη πού πραγματοποιήθηκε, αποδείχθηκε πώς όσο ο καιρός «ανοίγει», τόσο επηρεάζεται και η ψυχική διάθεση των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κατ’ επέκταση και οι δημοσιεύσεις.

Έτσι, οι αναρτήσεις των πολιτών παίρνουν μια άλλη όψη, πιο ευχάριστη!

Επίσης, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το Facebook και το Twitter επηρεάζονται αρνητικά αν ο καιρός είναι άσχημος, κάνει πολύ κρύο ή έχει πολλή ζέστη.

Ερευνητές από Ισπανία, ΗΠΑ και Αυστραλία, οι οποίοι και πραγματοποίησαν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό “PloS One”, ανέλυσαν μεταξύ του 2011 και του 2016, γύρω στις 2,4 δισεκατομμύρια δημοσιεύσεις του Facebook και 1,1 δισεκατομμύρια του Twitter.

Η εν λόγω έρευνα έγινε με τη βοήθεια ειδικού λογισμικού το οποίο ταξινομούσε τις αναρτήσεις σε συναισθηματικά θετικές ή αρνητικές θέσεις αναλόγως τις λέξεις που χρησιμοποιούνταν.

Ο καθηγητής Εστεμπάν Μόρο, τού Πανεπιστημίου Κάρλος 3 της Μαδρίτης, ανέφερε, «Η μελέτη μας είναι η πρώτη που παρατηρεί και μετρά τη σχέση ανάμεσα στον κακό καιρό και στο συναισθηματικό περιεχόμενο των αναρτήσεων στο Twitter και στο Facebook. Το μέγεθος της επίδρασης του καιρού είναι τόσο μεγάλο, που είναι ανάλογο με την αλλαγή στην ψυχική διάθεση των χρηστών μετά από γεγονότα όπως ένας σεισμός ή ένα περιστατικό μαζικών δολοφονιών σε σχολείο».

Και συμπλήρωσε, ο ερευνητής Νικ Ομπράντοβιτς του Εργαστηρίου Media Lab του MIT, πως «Βρήκαμε ότι ο τρόπος που εκφραζόμαστε, διαμορφώνεται από τον καιρό. Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες, όπως οι πολύ χαμηλές ή πολύ υψηλές θερμοκρασίες, η μεγάλη υγρασία και η πολλή συννεφιά, δρουν αρνητικά στη συναισθηματική έκφραση των αναρτήσεων».

Related posts