Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
21 Ιούν 2021
Auto-Moto

Όποιος κάνει σήμερα τον καλύτερο χρόνο θα είναι ουσιαστικά και ο νικητής του Grand Prix στο Μονακό

Σήμερα γίνονται τα επίσημα δοκιμαστικά στους δρόμους του Πριγκιπάτου στο Μονακό.Η  pole position θα προσδιορίζει κατά ένα μεγάλο ποσοστό την έκβαση του αυριανού αγώνα. Στους δρόμους του πριγκιπάτου οι προσπεράσεις γίνονται δύσκολα και σε ελάχιστα σημεία. Οι δρόμοι είναι στενοί για αγώνα της F1. Οι οδηγοί ούτε μπορούν να κινηθούν γρήγορα όπως στα κανονικά grand prix που γίνονται σε πίστες ούτε να κάνουν τολμηρές προσπεράσεις. Η μια στροφή διαδέχεται την άλλη και αυτό βοηθάει στο ζέσταμα των ελαστικών. Γι αυτό οι επικεφαλής των ομάδων έχουν ήδη ζητήσει να δοκιμάσουν τις μαλακές γόμες που μπορούν να κρατήσουν καλύτερες θερμοκρασίες. Οι μέσες ωριαίες ταχύτητες είναι μικρές. Οι μηχανικοί κάνουν διαφορετικές ρυθμίσεις στις αεροτομές. Όπως και ειδικές ρυθμίσεις στα τιμόνια για να μπορούν να στρίβουν στους δρόμους του Μονακό. Είπαμε δεν είναι πίστα αλλά κανονικοί δρόμους που καθημερινά κινούνται οι κάτοικοι του Μόντε Κάρλο.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΙΣΤΑΣ

Καθώς πρόκειται για διαδρομή μέσα στην πόλη, η πίστα δεν έχει γόμα και γλιστράει στο ξεκίνημα του Σαββατοκύριακου, αλλά γρήγορα βελτιώνεται. Καθώς υπάρχει η ασυνήθιστη διαμόρφωση με ελεύθερες δοκιμές την Πέμπτη και κενό την Παρασκευή και παράλληλα η πίστα είναι ανοικτή στην κυκλοφορία τα βράδια και το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας την Παρασκευή, η κατάσταση αλλάζει ξανά πριν το Σάββατο. Το Μονακό έχει έναν από τους χαμηλότερους συντελεστές τραχύτητας οδοστρώματος, όλης της χρονιάς.

Λόγω των χαμηλών ενεργειακών φορτίων που μεταφέρονται διαμέσου των ελαστικών, παραδοσιακά βλέπουμε μια αλλαγή ελαστικών, στο Μονακό. Το παράθυρο για την αλλαγή ελαστικών είναι ευρύ.

Το 2019, που διεξήχθη για τελευταία φορά ο αγώνας, ο Lewis Hamilton κέρδισε με στρατηγική μαλακής/μέσης γόμας αφού έκανε την αλλαγή νωρίς στον 11ο γύρο λόγω αυτοκινήτου ασφαλείας. Μετά διαχειρίστηκε με μαεστρία τα ελαστικά ως το τέλος. Οι υπόλοιποι οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο το 2019, επίσης άλλαξαν στον 11ο γύρο υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά έβαλαν τη σκληρή γόμα.

Στον αυριανό αγώνα το πιθανότερο είναι να χρησιμοποιήσουν την πιο μαλακή γόμα με την ονομασία ‘C5’,

Related posts