Οι άνθρωποι της Pirelli που ασχολούνται με τη βελτίωση των ελαστικών, όχι μόνο για τους αγώνες της F1 αλλά και για τα δικά μας ελαστικά, αυτοί που φροντίζουν για την καλύτερη ασφάλεια μας, επέλεξαν για τον αγώνα στην Αυστραλία, τρείς επιλεγμένες γόμες. Στη Μελβούρνη στην εκκίνηση θα έχουν τα κατώτερα όρια πιέσεων σλικ ελαστικών .
Η Διαδρομή υπό το πρίσμα των ελαστικών
- Μια ημι – μόνιμη διαδρομή: Πάντα ακάθαρτη στην αρχή του Σαββατοκύριακου.
- Βίαιη επιτάχυνση και φρενάρισμα: Διαμήκεις δυνάμεις μεγαλύτερες από τις πλευρικές.
- Πολλές αργές στροφές: Έμφαση στην μηχανική πρόσφυση και στην υψηλή αεροδυναμική πίεση.
- Το πίσω αριστερά ελαστικό δουλεύει πιο σκληρά.
- Τα πάντα μπορεί να συμβούν με τον καιρό: Από λιακάδα μέχρι καταιγίδα.
- Λεία άσφαλτος, οπότε η φθορά και η θερμική καταπόνηση είναι χαμηλές.
Ο MARIO ISOLA, επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου δήλωσε:
«Οι ομάδες συμπλήρωσαν 7427 γύρους στη Βαρκελώνη κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης χρησιμοποιώντας όλες τις γόμες. Περισσότερο όμως επικεντρώθηκαν στη μέση και στη μαλακή γόμα που ταιριάζουν καλύτερα στο Μοντμελό. Στη Μελβούρνη θα έχει ενδιαφέρον να συλλέξουμε περισσότερα στοιχεία από την πάρα πολύ μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα τα οποία δεν είχαμε την ευκαιρία ως τώρα».
Τι είναι καινούργιο;
- Η Pirelli πηγαίνει για πρώτη φορά στην Αυστραλία την πάρα πολύ μαλακή γόμα.
- Υπάρχουν νέοι κανονισμοί για την εκκίνηση των αγώνων (οι οδηγοί θα έχουν τον έλεγχο του συμπλέκτη). Οι επανεκκινήσεις μετά από χρήση αυτοκινήτου ασφαλείας σε βρεγμένες συνθήκες θα γίνονται από τη σχάρα εκκίνησης.
- Από την Αυστραλία ως την Ισπανία οι ομάδες θα έχουν τα ίδια ελαστικά στη διάθεσή τους: Επτά σετ από την πιο μαλακή γόμα, 4 σετ από τη μεσαία και 2 σετ από την πιο σκληρή γόμα. Στην Αυστραλία θα έχουν 7 σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας, 4 σετ πολύ μαλακής και 2 σετ μαλακής γόμας. Από το Μονακό και μετά θα εφαρμόζεται ο κανονισμός. Οι ομάδες θα διαλέγουν τα 10 από τα 13 διαθέσιμα σετ. Η Pirelli θα χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά την πάρα πολύ μαλακή γόμα ελαστικών.