Το πρωί ξεκίνησε το τρίτο και προτελευταίο σκέλος του ράλλυ στην Εσθονία. Τα τρία πρώτα πληρώματα κάνουν το δικό τους αγώνα κρατώντας μια αμυντική τακτική αδιαφορώντας αν οι Εσθονοί Tanak- Jarveoja «σαρώνουν» όλες τις ειδικές διαδρομές.
Να εξηγήσουμε όμως πως γίνεται να κερδίζουν όλες τις ειδικές και να μην μπορούν να ανέβουν στο βάθρο.
Ο κινητήρας του εργοστασιακού Puma είχε παρουσιάσει προβλήματα πριν από τον αγώνα. Η Μ-Sport μετά από ανάλυση των δεδομένων ανακοίνωσε ότι για να τρέξουν στον αγώνα οι Ott Tanak- Martin Jarveoja θα πρέπει να αλλάξουν κινητήρα στο εργοστασιακό Puma Rally Hybrid. Οι δύο Εσθονοί που είχαν μεγάλες βλέψεις για αυτόν τον αγώνα αφού γίνεται στη πατρίδα τους απογοητεύθηκαν. Και αυτό γιατί οι κανονισμοί της FIA είναι συγκεκριμένοι. Επιτρέπεται η αντικατάσταση του κινητήρα αλλά το πλήρωμα έχει ένα καταστροφικό «πέναλτι» πέντε λεπτών.
Φαντασθείτε ότι ενώ σε έναν αγώνα του WRC οι πρωταγωνιστές δίνουν μάχη για τα δευτερόλεπτα τι σημαίνουν πέντε λεπτά ποινή. Ο επικεφαλής της ομάδας Ρίτσαρντ Μίλνερ δήλωσε ότι η απόφαση είναι μονόδρομος. Το καλύτερό τους πλήρωμα ξεκινάει από μειονεκτική θέση. Ωστόσο οι Εσθονοί όλοι την ημέρα κινήθηκαν σε εντυπωσιακούς ρυθμούς.
Πρώτοι στη γενική κατάταξη είναι οι Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally Hybrid), στη 2η θέση είναι οι Βέλγοι Thierry Neuville- Martin Wydaeghe (Hyundai i20N Rally Hybrid) και στην 3η θέση οι Esapekka Lappi- Janne Ferm (Hyundai i20N Rally Hybrid).
Τα δέκα πρώτα πληρώματα
Άτυχοι ήταν οι M. Bulacia- D. Vallejo που είχαν μια έξοδο με το Skoda ευτυχώς χωρίς να υπάρξει κάποιος τραυματισμός.