Τις νέες, καινοτόμες υπηρεσίες After Sales για την ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στους κατόχους μοντέλων της SKODA παρουσίασε η Kosmocar-SKODA. Οι νέες υπηρεσίες εντάσσονται στο πρόγραμμα SKODA ONE, που έχει σχεδιαστεί για κάθε υποψήφιο πελάτη. Τι περιλαμβάνει :
- «Pick-up & Delivery» – για παραλαβή & παράδοση οχήματος στον χώρο του πελάτη
- «Online Service» – για παρακολούθηση και έγκριση από τον πελάτη των επιπλέον εργασιών που πιθανά προκύψουν κατά την παραμονή του αυτοκινήτου στο συνεργείο
- «Clean Plus» – καθαρισμός και απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, έλεγχος της απόδοσής του, αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα, δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων.
Related posts
“Προσοχή περνούν με κόκκινο τη λεωφόρο”
, 5 έτη ago 1 min read
Αυλαία σήμερα στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
, 3 έτη ago 3 min read
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
Λαχειοφόρος αγορά από «Το Χαμόγελο του Παιδιού»: Χάρισε Χαμόγελο, κέρδισε χαμόγελο
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια δράσης και παρά τις δύσκολες συνθήκες που όλοι βιώνουμε, κατάφερε να διοργανώσει μια μεγάλη Λαχειοφόρο…