Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
18 Οκτ 2018
Blender

Οι Έλληνες teenagers είναι από τους πλέον φανατικούς θεατές eSports στην Ευρώπη

 

Η νέα έκδοση της ετήσιας έρευνας της PayPal και της SuperData για τα ηλεκτρονικά αθλήματα 

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα της PayPal και της SuperData, τα έσοδα από την ευρωπαϊκή αγορά των eSports το 2018 θα αγγίξουν τα 325 εκατομμύρια δολάρια.

Το 19% του ελληνικού κοινού των eSports είναι έφηβοι ηλικίας 13-17 ετών – πρόκειται για το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη, το οποίο φέρνει την Ελλάδα στην ίδια θέση με την Γαλλία, τη Βουλγαρία και τη Νορβηγία.

Η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στις 10 ευρωπαϊκές χώρες όπου αυξάνεται σταθερά το γυναικείο κοινό των ηλεκτρονικών αθλημάτων. Το μεγαλύτερο ποσοστό κατέχει η Σουηδία με 25%.

Το ελληνικό κοινό των ηλεκτρονικών αθλημάτων εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 17% το 2019, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 21%.

Η ρωσική αγορά των eSports κερδίζει τα περισσότερα

Η Ρωσία είναι πρώτη, σύμφωνα με την έρευνα, με έσοδα της τάξης των 38 εκατομμυρίων δολαρίων το 2017, ενώ τα συνολικά κέρδη από τα ηλεκτρονικά αθλήματα στην Ευρώπη άγγιξαν τα 253 εκατομμύρια δολάρια την ίδια χρονιά. Η Ελλάδα βρίσκεται στην δεύτερη χαμηλότερη θέση ανάμεσα στις ευρωπαϊκές χώρες, με έσοδα 850 χιλιάδες δολάρια, και πάνω από την τελευταία σε κατάταξη χώρα, την Ουγγαρία (570 χιλιάδες δολάρια). Εντούτοις, οι ειδικοί προβλέπουν ότι η φετινή ανάπτυξη της εν λόγω αγοράς στην χώρα μας θα φτάσει περίπου το 17-18% το 2018, ξεπερνώντας μάλιστα τις περσινές εκτιμήσεις. Είναι μεν σαφώς κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο του 29%, αλλά πιο ψηλά από την Ιταλία (15%), την Ιρλανδία (5%) και με αντίστοιχο ρυθμό με την Δανία (18%) και την Γαλλία (19). Τα συνολικά έσοδα από τα ευρωπαϊκά ηλεκτρονικά αθλήματα το 2018 εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 325 εκατομμύρια δολάρια.

Στην Ευρώπη υπάρχουν περίπου 27 εκατομμύρια άνθρωποι που ασχολούνται ενεργά με τα eSports, εκ των οποίων οι 437 χιλιάδες είναι Έλληνες. Οι αναλυτές προβλέπουν ότι τα νούμερα θα διατηρήσουν σταθερή ανοδική τάση, και η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση – το αντίστοιχο κοινό εκτιμάται ότι θα ανέβει κατά 17% έως το τέλος του 2019 (σε σύγκριση με το 2017).

1 στους 5 Έλληνες θεατές ηλεκτρονικών αθλημάτων είναι έφηβος

Καθώς τα eSports, μαζί με τις σχετικές δραστηριότητες, είναι ευρέως συνυφασμένα με τους νεαρότερους ανθρώπους, δεν μας προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το 71% του ελληνικού κοινού των ηλεκτρονικών αθλημάτων είναι ηλικίας 13 με 34 ετών. Ενώ η μεγαλύτερη ηλικιακή κατηγορία είναι εκείνη των 25-34 ετών (28%), η ομάδα των εφήβων ηλικίας 13-17 ετών απαρτίζει το 19%, καταδεικνύοντας το πόσο δημοφιλή είναι τα eSports στους teenagers και την απόλυτα εξοικειωμένη με την τεχνολογία Generation Z, τη γενιά που διαμορφώνει άλλωστε τις τάσεις της βιομηχανίας ψηφιακών παιχνιδιών. Πρόκειται μάλιστα για το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη, το οποίο η χώρα μας μοιράζεται με την Γαλλία και τη Βουλγαρία (19%), καθώς και με την Νορβηγία (18%). Εκτός Γηραιάς ηπείρου, την πρώτη θέση κατέχουν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με 24%. Οι Έλληνες θεατές άνω των 45 ετών σημειώνουν πολύ χαμηλά ποσοστά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Η Ελλάδα συγκαταλέγεται σε μία από τις δέκα ευρωπαϊκές χώρες που αποκτούν σταθερά όλο και μεγαλύτερο γυναικείο κοινό

Τα eSports και το gaming θεωρούνται γενικά ‘ανδρική υπόθεση’, αλλά όσο μεγαλώνει η αγορά, τόσο επηρεάζει και την ισότητα των φύλων. Το 2017 η αγορά των ηλεκτρονικών αθλημάτων στη Σουηδία ήταν η πλέον ‘γυναικοκρατούμενη΄, με ποσοστό 25% γυναικών που ασχολούνται με τα eSports, ενώ ακολουθούν η Πολωνία (24%) και η Γαλλία (23%). Στην Ελλάδα, το 19% του κοινού απαρτίζεται από γυναίκες (15% το 2016), ενώ ο συνολικός μέσος όρος στην Ευρώπη πέρυσι ήταν μόλις 18%. Οι μεγαλύτερες διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα σημειώθηκαν στην Βουλγαρία, την Ισπανία και την Ιταλία, όπου μόλις το 11-13% του αντίστοιχου κοινού ήταν γυναικείο στις χώρες αυτές. Η κοινότητα των ηλεκτρονικών αθλημάτων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα διαθέτει ελαφρώς περισσότερες γυναίκες, με ποσοστό 14%.

«Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να κατανοούν τι σημαίνουν εν τέλει τα ηλεκτρονικά αθλήματα και παρακολουθούν πλέον τακτικά αγώνες eSports, η συγκεκριμένη αυτή αγορά διευρύνεται με σταθερό ρυθμό», αναφέρει ο Matt KomorowskiManaging Director της PayPal στην Βόρεια και Κεντρική Ευρώπη«Είμαι βέβαιος ότι η τοπική αγορά των ηλεκτρονικών αθλημάτων θα έχει σταθερή άνοδο. Η PayPal χαίρεται να συνδράμει τους online gamers στην αναζήτηση των πιο καινούργιων skins ή άλλων ειδών, παρέχοντας την πλέον ασφαλή πλατφόρμα πληρωμών, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να διεξάγουν γρήγορες και εύκολες πληρωμές σε πάνω από 200 χώρες ανά τον κόσμο, καθώς και να δέχονται βοήθεια από την πλευρά της PayPal, σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά».

 ***  

Μεθοδολογία

Τα ευρήματα βασίζονται σε έναν συνδυασμό από τα αποτελέσματα της έρευνας σε εθνικό επίπεδο που διεξήχθη τον Οκτώβριο του 2017 (σε δείγμα 1.000 ερωτηθέντων ανά χώρα) και από τα στοιχεία θέασης των esports που συλλέχθηκαν από τις πλατφόρμες Twitch και YouTube. Η έρευνα διεξήχθη στις εξής χώρες: Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Δανία, Ελλάδα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιρλανδία, Ισπανία, Ισραήλ, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ρωσία, Σουηδία, Τσεχική Δημοκρατία και Φινλανδία.

Σχετικά με την PayPal 

Τροφοδοτούμενη από την θεμελιώδη πεποίθηση πως η πρόσβαση σε χρηματοοικονομικές υπηρεσίες δημιουργεί ευκαιρίες, η PayPal (Nasdaq: PYPL) επικεντρώνεται στον εκδημοκρατισμό των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και την ενδυνάμωση των ιδιωτών και των επιχειρήσεων, προκειμένου τόσο να ενταχθούν όσο και να ευδοκιμήσουν στην παγκόσμια οικονομία.Η ανοιχτή ψηφιακή μας πλατφόρμα πληρωμών παρέχει στους 227 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς πελατών της PayPal την εμπιστοσύνη να συνδεθούν και να πραγματοποιήσουν συναλλαγές με νέους και ισχυρούς τρόπους, είτε online, μέσω κινητής συσκευής, εφαρμογής ή δια ζώσης. Μέσω ενός συνδυασμού τεχνολογικής καινοτομίας και στρατηγικών συνεργασιών, η PayPal δημιουργεί καλύτερους τρόπους για την διαχείριση και μεταφορά χρημάτων και προσφέρει επιλογές και ευελιξία κατά την αποστολή και λήψη πληρωμών και αποπληρωμών. Διαθέσιμη σε πάνω από 200 αγορές ανά τον κόσμο, η πλατφόρμα της PayPal, συμπεριλαμβανομένων των Braintree, Venmo και Xoom, επιτρέπει σε καταναλωτές και εμπόρους να λαμβάνουν χρήματα σε τουλάχιστον 100 νομίσματα, να κάνουν αναλήψεις κεφαλαίων σε 56 νομίσματα και να διατηρούν χρηματικά υπόλοιπα στον PayPal λογαριασμό τους σε 25 νομίσματα.

Για περισσότερες πληροφορίες για την PayPal, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα

 https://www.paypal.com/about

 

Για πληροφορίες οικονομικού περιεχομένου σχετικά με την PYPL επισκεφθείτε τον ιστότοπο

 https://investor.paypal-corp.com.

 

Σχετικά με την SuperData 

Η SuperData είναι η κορυφαία εταιρεία που πραγματοποιεί έρευνες αγοράς και συλλέγει στοιχεία, καλύπτοντας τον τομέα των free-to-play video games, του περιεχομένου με δυνατότητα λήψης για κονσόλες παιχνιδιών, των πλατφορμών για κινητές συσκευές και PCs, των streaming media και των ηλεκτρονικών αθλημάτων. Κάνοντας χρήση ψηφιακών point-of-sale στοιχείων που συγκεντρώνονται από publishers, προγραμματιστές και παρόχους υπηρεσιών πληρωμής, οι αναλύσεις της SuperData βασίζονται στην δαπάνη 160 εκατομμυρίων διαδικτυακών παικτών παγκοσμίως, σε συνδυασμό με τα ποιοτικά στοιχεία των καταναλωτών.

www.superdataresearch.com

Related posts