Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
16 Ιούν 2021
Ελλάδα

Οι Έλληνες “κόβουν” μέχρι και τα βασικά – Ποια προϊόντα δεν μπαίνουν πια στο καλάθι

 

 

 

 

 

 

 

Τη δυσκολία των ελληνικών νοικοκυριών να αγοράσουν ακόμα και προϊόντα από τις βασικές κατηγορίες ειδών πρώτης ανάγκης, καταδεικνύει η νέα έρευνα της Nielsen για το α’ εξάμηνο του 2017.

Ψωμί, γάλα, προϊόντα οικιακής χρήσης, αλλά και το ουίσκι, είναι αυτά που πλέον οι καταναλωτές δεν θα σκεφτούν με τόση σιγουριά να προσθέσουν στο καλάθι τους. Συγκεκριμένα, μεγάλες απώλειες κατέγραψαν τα προϊόντα των FMCGs, ο οποίος υποχώρησε κατά 2,2%, λόγω της μείωσης της κατανάλωσης και των όγκων. Από αυτά, τη μεγαλύτερη πτώση κατέγραψαν τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης (-4,4%) και τα προϊόντα οικιακής χρήσης (-3,5%). Στην πρώτη κατηγορία, τα αποσμητικά και οι πάνες είναι μεταξύ άλλων δύο κατηγορίες με σημαντικές απώλειες, στο -7,3% και το -7,2% αντίστοιχα, ενώ στη δεύτερη κατηγορία, τη μεγαλύτερη πτώση κατέγραψαν οι χλωρίνες (-8,9%) και το χαρτί κουζίνας (-7,7%).

Επιπρόσθετα στον κλάδο των τροφίμων και ποτών, σημαντικές απώλειες σε αξία συνεχίζουν να παρουσιάζουν οι κατηγορίες του γάλακτος (-8,6%), το συσκευασμένο ψωμί (-5,3%), καθώς και το ουίσκι (-6,8%).

Ωστόσο, ανοδική πορεία σημειώνουν τα φρέσκα/χύμα προϊόντα (2%).

Όσον αφορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων, οι περισσότερες παρουσιάζουν απώλειες, με τις μεγαλύτερες να εντοπίζονται στις Superettes (καταστήματα μεταξύ 100-399 τ.μ.). Εξαίρεση αποτελούν τα καταστήματα άνω των 2,500 τ.μ. (Hypermarkets), τα οποία εμφανίζουν θετική τάση σε σχέση με πέρυσι, στο +1,8%, κυρίως λόγω της δυναμικής επαναλειτουργίας των πρώην καταστημάτων του Μαρινόπουλου από τη Σκλαβενίτης.

Πηγή: newmoney.gr

Related posts