Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
23 Οκτ 2020
Auto-Moto

Οι εκπλήξεις στο αυριανό Γκραν πρι στη Ρωσία και οι γόμες  των ελαστικών που θα διαλέξουν οι ομάδες

Όλα ξεκινούν από τον καιρό που θα κάνει αύριο την ώρα του αγώνα. Το Ρώσικο Grand Prix είναι ένας από τους λίγους φετινούς αγώνες που παρέμειναν στην αρχικώς προκαθορισμένη ημερομηνία τους. Θα γίνει δηλαδή την ίδια εποχή με πέρυσι. Η στρατηγική του περσινού αγώνα επηρεάστηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Τα  μονοθέσια του 2020 είναι πιο γρήγορα. Οπότε οι ομάδες πρέπει να υπολογίσουν μερικές άγνωστες παραμέτρους στο φετινό Ρωσικό Grand Prix. Τούτου δοθέντος το Sochi δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις από τα ελαστικά, οπότε η στρατηγική μιας αλλαγής είναι πιθανή

Η άσφαλτος στην πίστα του Sochi στρώθηκε το 2014. Από τότε έχει σταδιακά ωριμάσει ως την τελική της μορφή. Παρα ταύτα η διαδρομή συνεχίζει να φημίζεται για τα χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης που παρέχει. Ο καιρός είναι γενικά ήπιος στο Sochi και δεν υπάρχουν πολλές στροφές με υψηλά φορτία. Οπότε οι τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας P Zero F1 είναι ιδανική επιλογή. Η πιο απαιτητική στροφή είναι σίγουρα η 3: Μια παρατεταμένη αριστερή καμπή 750 μέτρων που καταπονεί ιδιαίτερα το εμπρός δεξιά ελαστικό. Στην υπόλοιπη διαδρομή υπάρχουν αργές ή μέσες στροφές 90 μοιρών που δίνουν στο Σότσι την αίσθηση αγώνα πόλης (η διαδρομή διέρχεται γύρω από το Ολυμπιακό Πάρκο).

Δυο εβδομάδες αφότου χρησιμοποιήθηκαν οι τρεις πιο σκληρές γόμες της γκάμας στο Mugello, η Pirelli  φέρνει τώρα τις τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας της, για το Sochi: τη C3 ως P Zero λευκή/σκληρή, τη C4 ως P Zero κίτρινη/μέση και τη C5 ως P Zero κόκκινη/μαλακή.Η λεία άσφαλτος του Sochi οδήγησε σ’ αυτή την επιλογή και  η διαδρομή φημίζεται ως σχετικά εύκολη, για τα ελαστικά.

Η επιλογή ελαστικών είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή από την αντίστοιχη περσινή όπου είχαν επιλεγεί οι γόμες C2, C3 και C4. Οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή το 2019: Μόνο 5 από τους 15 που τερμάτισαν, σταμάτησαν δυο φορές, αλλά έπαιξε σημαντικό ρόλο σ’ αυτό, η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Related posts