Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
27 Ιούλ 2021
Auto-Moto

Οι απόλυτες επιδόσεις στο «δηλητηριώδες» Abarth 695 Esseesse

Το Abarth 695 Esseesse είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο φτιαγμένο με μεράκι και μελετημένο από κάθε άποψη. Έχει απόλυτες επιδόσεις και θεωρείται ότι είναι το ταχύτερο μοντέλο της σειράς.

Όμως μη βιάζεστε και μην κάνετε όνειρα. Δεν πρόκειται να το αποκτήσετε. Από τη γραμμή παραγωγής θα βγουν 1.390  Abarth 695 Esseesse και προορίζεται αποκλειστικά για συλλέκτες που ψάχνουν τις απόλυτες επιδόσεις.Μάλιστα τα περισσότερα από αυτά έχουν ήδη προπωληθεί.Το νέο 695 Esseesse με τις απόλυτες επιδόσεις θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην 3θυρη έκδοση.

Η ιστορία των Abarth ξεκινάει από τη δεκαετία του 1960. Ήταν τότε που ο πολυμήχανος Carlo Abarth δημιούργησε τα κιτ βελτίωσης. Ούτε ο ίδιος δεν πίστευε ότι αυτά τα κιτ που έδιναν άλλη δύναμη στα αυτοκίνητα θα έβρισκαν χιλιάδες οπαδούς. Ο εφευρέτης των βελτιωμένων αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής δεν προλάβαινε να κατασκευάζει κιτ βελτίωσης. Τότε όλα ήταν χειροποίητα. Οι παραγγελίες έπεφταν «βροχή»  και η φήμη του Carlo Abarth κυκλοφόρησε αστραπιαία σε όλους τους οδηγούς που ζητούσαν καλύτερες επιδόσεις στα αυτοκίνητά τους.

Το 1964, οι μηχανικοί της Abarth μετέτρεψαν το «ταπεινό» 500 στο «δηλητηριώδες» 695 Esseesse. Από τα 500 cc η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε στα 690κ.εκ..

Μη συγκρίνετε τα σημερινά μεγέθη και τις ιπποδυνάμεις με τις αποδόσεις που είχαν τα αυτοκίνητα το 1964. Το Abarth απέκτησε σε σύνολο 38 ίππους  με μια τελική που άγγιζε τα 140χλμ./ώρα.  Το άγγιγμα του Σκορπιού της Abarth περιορίσθηκε στις 1.000 μονάδες. Δεν χρειαζόταν πολλά για να ξεχωρίσεις το διαφορετικό 500 . Ένα λογότυπο «SS»  στο καπό και το αντίστοιχο «esseesse»  στο ταμπλό έφθαναν για να μείνουν «κολλημένα» τα μάτια στο ξεχωριστό αυτοκίνητο.

Το συλλεκτικό Abarth θα κυκλοφορήσει με δύο χρώματα. Θα κατασκευαστούν  695 αυτοκίνητα  με χρώμα  «Scorpion Black»  και άλλα 695 μονάδες σε  σε χρώμα «Campovolo Grey». Φυσικά και τα 1.390 Abarth 695 Esseesse θα βασίζονται στο ομώνυμο μοντέλο του 1964.

Από τη φάση σχεδίασης του νέου μοντέλου, ο στόχος ήταν η περαιτέρω βελτίωση σε επίπεδο επιτάχυνσης και πρόσφυσης. Μειώθηκε το βάρος , αναθεωρήθηκε η αρχιτεκτονική της  ισορροπίας του συνόλου ενώ βελτιώθηκε η αεροδυναμική απόδοση.

Στο νέο 695 Esseesse το καπό είναι από αλουμίνιο και αρκετά  «φουσκωμένο». Σε σχέση με το συμβατικό είναι κατά 25 % πιο ελαφρύ. Σε συνδυασμό με την εξάτμιση της Akrapovič και άλλες στοχευμένες παρεμβάσεις, η μείωση του βάρους σε σχέση με το ήδη ελαφρύ Abarth 595 Competizione είναι άνω των 10 κιλών.

Στο νέο 695 Esseesse το παρόν δίνει το “Spoiler ad Assetto Variabile”, η ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, η οποία βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση και παράλληλα προσδίδει ένα ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα στο μοντέλο. Οι αλλαγές αυτές ανατρέπουν πλέον από το θρόνο του ταχύτερου Abarth 595/695 την έκδοση Competizione, με το νέο Esseesse να είναι εκτός των άλλων ταχύτερο και στο 400αρι κατά 1/10 του δευτερολέπτου.

Το 695 Esseesse ξεχωρίζει -εκτός από το εντυπωσιακό αεροδυναμικό βοήθημα- από τους νέους λευκού χρώματος τροχούς διαμέτρου 18’’, τις κόκκινες δαγκάνες της Brembo και τα ειδικά λογότυπα.

Στο πίσω μέρος κυριαρχούν οι απολήξεις τιτανίου της εξάτμισης της Akrapovič, που εκτός από τις επιδόσεις και την ξεχωριστή αισθητική, εντυπωσιάζουν και με το ηχητικό αποτέλεσμα που προσφέρουν.

Εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό όπου ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα της Sabelt με την επισήμανση «one of 695» . Η επισήμανση αυτή δίνει το στίγμα του συλλεκτικού χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ οι κόκκινες ζώνες, οι λεπτομέρειες από ανθρακονήματα και η ευρεία χρήση Alcantara στο ταμπλό ενισχύουν τον αγωνιστικό χαρακτήρα του μοντέλου, όπως και το σύστημα τηλεμετρίας που περιλαμβάνετε στο σύστημα πολυμέσων Uconnect με την οθόνη αφής των 7’’.

Κίνηση στο νέο 695 Esseesse δίνει η ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα 1.4 T-jet. Το 1964 η ισχύς του ήταν 38 ίπποι και σήμερα φθάνουν τους 180 ίππους με  250Nm ροπής στις 3.000σ.α.λ.

Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 225χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 6,7δλ.

Βλέπετε πόσο έχουν αλλάξει οι επιδόσεις αλλά κα τα συστήματα ασφαλείας. Οι υψηλές επιδόσεις τιθασεύονται μέσω της χρήσης και στους δύο άξονες αμορτισέρ Koni FSD, αλλά και από τις τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo που τοποθετούνται σε αεριζόμενους δίσκους  305 και 240χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

 

 

Related posts