Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
29 Μαΐ 2020
Auto-Moto

Ο Vettel με στρατηγική μιας αλλαγής κράτησε πίσω του τις δύο Mercedes

Ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς κατέληξε σ’ ένα συναρπαστικό παιχνίδι, γάτας με ποντικιού μεταξύ Ferrari και Mercedes. Ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel κράτησε πίσω του στο φινάλε τις Mercedes των Valtteri Bottas και Lewis Hamilton, χρησιμοποιώντας το ίδιο σετ μαλακής γόμας για 39 γύρους. Οι αντίπαλοί του χρησιμοποιούσαν αμφότεροι πιο φρέσκα ελαστικά, μέσης γόμας.

Η στρατηγική έπαιξε κυρίαρχο ρόλο στον αγώνα, με τον Hamilton να είναι ο μόνος από τους 10 πρώτους οδηγούς που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα. Ο Βρετανός όπως και ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas έβαλε τη μέση γόμα όντας σε στρατηγική μιας αλλαγής. Από την πλευρά του ο Vettel, κατάφερε να υλοποιήσει στρατηγική πολύ μαλακής/μαλακής γόμας πραγματοποιώντας ένα αφύσικα μεγάλο, δεύτερο μέρος με τη μαλακή γόμα. Το φινάλε είχε ένταση με τον Bottas να πλησιάζει απειλητικά στους τελευταίους γύρους.

Ο Sebastian Vettel κέρδισε στον αγώνα με στρατηγική μιας αλλαγής, παρότι η στρατηγική δυο αλλαγών ήταν, όπως προβλέψαμε, ταχύτερη. Μόνο τέσσερις από τους 10 οδηγούς που βαθμολογήθηκαν σταμάτησαν μόνο μια φορά: Οι τρεις πρώτοι και ο Marcus Ericsson με τη Sauber. O Vettel, πραγματοποίησε το μοναδικό του πιτ στοπ στον 18ο γύρο, αλλάζοντας από πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα.

Διαφορετικές στρατηγικές

Είδαμε ευρεία ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών. Οι πρώτοι οχτώ στην τελική κατάταξη υιοθέτησαν διαφορετικές στρατηγικές αξιοποίησης των ελαστικών. Πολλοί οδηγοί σημείωσαν τα καλύτερα αποτελέσματά τους όπως ο Pierre Gasly (Toro Rosso) που τερμάτισε 4ος και ο Marcus Ericsson (Sauber), 9ος. Αρκετοί οδηγοί χρησιμοποίησαν και τις 3 διαθέσιμες γόμες κατά τη διάρκεια του αγώνα.

 

 

 

 

 

Related posts