Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
30 Ιαν 2023
Auto-Moto

O S.Ogier ετοιμάζεται να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη με υβριδικής τεχνολογίας αυτοκίνητο

Ο Sebastien Ogier βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από την πρώτη του νίκη το 2022. Σήμερα Κυριακή (23/10) τα πράγματα είναι σχετικά εύκολα σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες. Το πρώτο αυτοκίνητο ξεκίνησε την 16η Ε.Δ στις 8 το πρωί και θα ξεκινήσει στις 13.18 την 19η και τελευταία ειδική διαδρομή.

Οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν σήμερα σε σύνολο 251.81 χλμ από τα οποία τα 56.10 θα είναι ειδικές διαδρομές και τα 203.71 απλές διαδρομές.

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC Sebastien Ogier κέρδισε τις περισσότερες ειδικές διαδρομές χθες (Σάββατο) και σήμερα ξεκίνησε για το τελευταίο σκέλος του αγώνα με τον αέρα του νικητή. Αν όλα πάνε καλά τότε ο Sebastien Ogier θα ανέβει το πρώτο σκαλί του βάθρου στο Rally Racc- Catalunya de Espagna. Θα είναι και η παρθενική του νίκη με αυτοκίνητο υβριδικής τεχνολογίας. Φέτος ο Ogier έκανε στην Ισπανία την 5η εκκίνηση με το  GR Yaris προδιαγραφών Rally1.

Το Σάββατο κέρδισε τις τέσσερις από τις επτά ειδικές διαδρομές και δημιούργησε απόσταση ασφαλείας από τον Thierry Neuville ο οποίος πέρασε στη  2η θέση αφήνοντας στην 3η θέση τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή 2022 Kalle Rovanpera.

O Ogier βρίσκεται στην 1η θέση με συνολικό χρόνο 2.10.18.5 ενώ αρκετά πίσω είναι ο Thierry Neuville με χρόνο 2.10.39.2. Είναι εξαιρετικά δύσκολο ο Βέλγος να καλύψει μέσα σε 56.10 χλμ τη διαφορά των 20.7 δευτερολέπτων και το λογικό είναι να αρκεστεί στη 2η θέση. Ο Rovanpera έχει συνολικό χρόνο 2.10.40.6 και για σήμερα θα κινηθεί σε ρυθμούς που να του επιτρέψουν να ανέβει στο βάθρο έστω και στην 3η θέση.

Σήμερα λογικά με τη νίκη του Ogier και την 3η θέση του Rovanpera η Toyota Gazoo Racing  εξασφαλίζει το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Ο οδηγός της M-Sport Ford, Gus Greensmith, παρά το γεγονός ότι ο συνοδηγός του Jonas Andersson του διάβασε σωστά το δρόμο, έχασε τον έλεγχο του Ford Puma και έπεσε με αρκετά χιλιόμετρα στις μπαριέρες. Η μία του ρόδα ξεκόλλησε ενώ το αυτοκίνητο βρέθηκε μετά από ένα τετ α κε αντίθετα στην φορά του αγώνα αρκετά «πληγωμένο».

Οι κριτές σωστά διέκοψαν τον αγώνα μέχρι να φθάσει γερανός στο σημείο για να απομακρύνει το αυτοκίνητο κα στη συνέχεια η ειδική ακυρώθηκε και δεν μέτρησε αγωνιστικά.

Τόσο ο Gus Greensmith  όσο και ο Jonas Andersson είναι καλά στην υγεία τους και δεν αναφέρθηκε τραυματισμός. Το ατύχημα έγινε στο 19,1 χιλιόμετρο της  SS11 (ειδική διαδρομή 11).

Οι χρόνοι των δέκα πρώτων πληρωμάτων στο τρίτο σκέλος του αγώνα

Related posts