Επιστροφή στην κορυφή
Σαββάτο, 23 Σεπ 2017
 
 

Ο λόγος που γερμανικό σούπερ μάρκετ «άδειασε» από ελληνικά και ξένα προϊόντα

Τετάρτη, 23 Αύγουστος 2017 - 16:56

-a Μέγεθος κειμένου +A





 

 

 

 

 

 

 

 

Ένα μήνυμα προς τους καταναλωτές της αποφάσισε να περάσει η αλυσίδα γερμανικών σούπερ μάρκετ EDEKA, επιλέγοντας έναν τρόπο που έγινε η αιτία αμφιλεγόμενων σχολίων, αλλά σίγουρα «κέρδισε τις εντυπώσεις».   

Έκπληκτοι έμειναν οι πελάτες, που πήγαν να προμηθευτούν τα απαραίτητα από το κατάστημα του Αμβούργου το περασμένο Σάββατο, όταν αντίκρισαν τα σχεδόν «γυμνά» από προϊόντα ράφια, ψυγεία καθώς και καταψύκτες. Οι υπεύθυνοι της επιχείρισης δικαιολογήθηκαν ότι ήθελαν απλώς να αντιμετωπίσουν τον ρατσισμό με το δικό τους»στενόμυαλο» τρόπο και να δείξουν στον κόσμο πώς θα ήταν αν για μια μέρα πωλούσαν μόνο προϊόντα που είχαν παρασκευαστεί στη Γερμανία.

 

 

 

 

 

 

 

 

Στα ράφια είχαν μικρές πινακίδες με μηνύματα όπως: «Αυτό το ράφι είναι εντελώς βαρετό χωρίς ποικιλία», ή στο ψυγείο με τις σαλάτες έγραφαν: «Η ποικιλία μας γνωρίζει σύνορα σήμερα». Σχεδόν παντού υπήρχαν αυτές οι ενημερώσεις συμπεριλαμβανομένου και του πάγκου των τυριών: «Τόσο άδειο είναι ένα ράφι δίχως ξένους».

 

 

 

 

 

 

 

 

Όλα αυτά σήμαναν απόσυρση της ντομάτας Ισπανίας, αλλά και ελληνικών καταναλωτικών αγαθών όπως φέτα, ελληνικό γιαούρτι και ελιές.

Αποτέλεσμα της «διαφορετικής» καμπάνιας, ήταν το τοπίο να θυμίσει σε πολλούς καταναλωτές σούπερ μάρκετ της Κούβας, ή σε μεγαλύτερους μπακάλικα της Ανατολικής Γερμανίας.



Μοιράσου το…!




Ετικέτες:


Σχόλια


Τελευταίες ειδήσεις: