Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
29 Μαρ 2020
Auto-Moto

Ο Λιούις Χάμιλτον ξεκινάει 1ος σήμερα στο Nurburgring

 

Την περασμένη Κυριακή ο Βρετανός δεν ήταν τυχερός στο  Σίλβερστοουν αφού έχασε τη νίκη από τα προβλήματα που είχε στα ελαστικά. Σήμερα όμως είναι αποφασισμένος για όλα στο γκράν πρί της Γερμανίας. Πήρε χθες την πόλ ποζίσιον και τώρα δεν έχει παρά να εφαρμόσει την τακτική που αποφάσισε με τον τήμ μάνατζερ για τα πιτ στόπς.

Ο Χάμιλτον παρά την πίεση που δέχθηκε από τον Φέτελ στην τελευταία του προσπάθεια δοκίμασε μαλακές γόμες και πήρε τον καλύτερο χρόνο. Θα δούμε λοιπόν τη Μερσεντές στην πρώτη γραμμή και στη δεύτερη την Ρέντ Μπούλ με τον Σεμπάστιαν Φέτελ . Στην Τρίτη θέση στα στηθεί μια άλλη Ρεντ Μπουλ με οδηγό τον  Μαρκ Γουέμπερ και πίσω του θα είναι ο Κίμι Ραϊκόνεν με Λότους. Οι Φερράρι με τους Φελίπε Μάσα και Φερνάντο Αλόνσο θα ξεκινήσουν από την έβδομη και όγδοη θέση .

Για την Pirelli πολλά θα κριθούν στο σιρκουί του Nurburgring στη Γερμανία. Τα ελαστικά που έχουν επιλεγεί είναι τα P Zero White medium και P Zero Yellow soft: ένας συνδυασμός που είδαμε τελευταία φορά στο Κινεζικό Grand Prix τον Απρίλιο. Ωστόσο, όπως έχει ήδη ανακοινώσει, η Pirelli θα φέρει πίσω ελαστικά με ζώνη από Κέβλαρ τόσο για τις μεσαίες όσο και για τις μαλακές γόμες.

Ο Paul Hembery  δήλωσε :

«Το απίστευτο είναι ότι το Nurburgring είναι ένα σιρκουί από το οποίο έχουμε ελάχιστη εμπειρία, αφού έχουμε συμμετάσχει μόνο μία φορά εκεί σε αγώνα F1, αλλά είμαστε σίγουροι ότι έχουμε επιλέξει τον κατάλληλο συνδυασμό επιδόσεων και αντοχής με τις μεσαίες και μαλακές γόμες. Τις ίδιες γόμες επιλέξαμε γι’ αυτή την πίστα το 2011, αλλά από τότε τα ελαστικά έγιναν πιο μαλακά και ταχύτερα, επομένως αναμένουμε ταχύτερους χρόνους με μέσο όρο τριών pit stop για τους περισσότερους οδηγούς.

Το Nurburgring δεν είναι γενικά μία ιδιαίτερα απαιτητική πίστα για τα ελαστικά αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν κάποια θέματα που πρέπει να προσέξουμε σε ό,τι αφορά τη διαχείριση των ελαστικών όπως τα κερμπ στα σικέιν »

Κατασκευασμένο δίπλα στο θρυλικό Nordschleife, το σύγχρονο Nurburgring είναι ένα γρήγορο και με ροή σιρκουί που αποτελείται ως επί το πλείστον από στροφές μεσαίων ταχυτήτων, με ένα τεχνικό εσωτερικό κομμάτι. Από τις απρόβλεπτες παραμέτρους θα είναι και πάλι ο καιρός, επομένως απαιτείται μία ευέλικτη επιλογή ελαστικών για να εναρμονιστεί με πιθανώς μεγάλο εύρος θερμοκρασιών.

Υπάρχουν πολλές αρκετά γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης στο Nurburgring. Το γεγονός αυξάνει το μέγεθος των πλευρικών φορτίων που δέχονται τα ελαστικά και κατ’ επέκταση την θερμότητα που αναπτύσσεται. Αυτή είναι και η μεγαλύτερη αιτία για φθορά και degradation στο Nurburgring και όχι η ελκτική πρόσφυση και τα φρεναρίσματα, που γενικά είναι περιορισμένα.

Λόγω των συχνών βροχών στην περιοχή, η πίστα είναι πολλές φορές πιο ‘καθαρή’ από άλλα σιρκουί, κυρίως στο ξεκίνημα του Σαββατοκύριακου, αφού η υγρασία ξεπλένει τη γόμα που έχει επικαθήσει στην πίστα. Καθώς στρώνεται περισσότερη γόμα, η πρόσφυση αυξάνεται και η φθορά μειώνεται. Πολύ προσοχή χρειάζεται η στροφή Νο7 . Υπάρχει μία επιβράδυνση 5g στην είσοδό της και το εμπρός αριστερό ελαστικό πρέπει να κάνει πολλή δουλειά για να εξουδετερώσει το ασυνήθιστο κάμπερ του σιρκουί.

Related posts