Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
27 Μαΐ 2020
Απόψεις

Ο λαβύρινθος των συμβάσεων και οι επιπόλαιες υπογραφές με τους εργολάβους

Του Πέρη Χαλάτση

Η Ελλάδα διεκδικεί  το παγκόσμιο βραβείο πρωτοτυπίας σε ότι έχει να κάνει με τα διόδια. Σε καμιά χώρα της Ευρώπης δεν πληρώνεις όταν μπαίνεις σε ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Πληρώνεις πάντα όταν βγαίνεις και το αντίτιμο είναι ανάλογο  με τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει.

Υπάρχει όμως και κάτι που μέχρι σήμερα κανένας στις χώρες της Ευρώπης δεν το έχει σκεφτεί. Το σκέφτηκαν όμως οι Έλληνες πολιτικοί. Γιατί αυτοί υπέγραψαν τις συμβάσεις.

Για να πάει κάποιος στην Κόρινθο από την εθνική οδό Αθηνών- Κορίνθου, πρέπει να πληρώσει και στην είσοδο, στα διόδια της Ελευσίνας και στην έξοδο στα διόδια της Κορίνθου.

Που ακούσθηκε να πληρώνεις  δύο φορές. Είναι μια πρωτοτυπία που μάλιστα φέρει και την υπογραφή κάποιου υπουργού. Και εντάξει, ας παραδεχθούμε ότι έκανε λάθος. Ότι δεν «πρόσεξε» ότι εξυπηρετεί τα συμφέροντα του εργολάβου αδειάζοντας τις τσέπες των ιδιοκτητών Ι.Χ.

Αν ρωτήσετε αυτόν τον υπουργό απάντηση δεν θα πάρετε. Γιατί και αυτός γνωρίζει ότι με τη συμφωνία που έκανε  κακό κάνει στους πολίτες που όταν έρθει η ώρα ζητάει τη βοήθεια τους.

Υπέγραψε όμως για να εξυπηρετήσει τους μεγαλοεργολάβους.

Υπάρχει και κάτι άλλο. Τα πολλά διόδια. Πληρώνεις το ένα και μισή ώρα αργότερα σταματάς για να πληρώσεις το επόμενο.  Μέχρι  την Καρδίτσα να πας θέλεις  20 ευρώ. Έγινε και αυτός ο αυτοκινητόδρομος  , ο Ε 65 αλλά ελάχιστοι τον χρησιμοποιούν. Πρώτον γιατί δεν έχει τελειοποιηθεί και δεν συνδέσει τη Λαμία με τα Τρίκαλα όπως προβλέπεται. Και δεύτερον γιατί ελάχιστοι είναι αυτοί που πληρώνουν  3 ευρώ για να γλιτώσουν τα τέσσερα χιλιόμετρα του Δομοκού που είναι με συνεχόμενες στροφές. Σήμερα αυτός ο αυτοκινητόδρομος είναι ζημιογόνος.

Μην νομίσετε ότι έχω κάτι εναντίον τους. Τη δουλειά τους κάνουν. Και είμαστε υποχρεωμένοι να κινούμαστε στους δρόμους που φτιάχνουν γιατί τηρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφαλείας. Και χρειαζόμαστε ασφαλείς δρόμους για να μη θρηνούμε νεκρούς.

Μια άλλη αδικία είναι στην Αττική οδό. Είτε κάνεις  δύο χιλιόμετρα είτε 22 το ίδιο ποσό θα πληρώσεις.  Και αυτό το γνωρίζουν αυτοί που πρέπει. Αλλά ποιος έχει το ανάστημα να τα βάλει με τους εργολάβους.

Οι καλοί υπουργοί, αυτοί που νοιάζονται για τους ψηφοφόρους τους , αν θέλουν να λέγονται υπουργοί ,θα πρέπει να πιάσουν τους μεγαλοεργολάβους και να τους αναγκάσουν να  μειώσουν τις τιμές. Αρκετά χρήματα κέρδισαν.

Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Motori

Related posts