Σήμερα Σάββατο 25 Ιουνίου, η περιπέτεια στο Rally safari συνεχίζεται και όπως όλα δείχνουν αναμένεται να είναι πιο δύσκολη από τη χθεσινή ημέρα. Οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν 150 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε πιο σκληρές διαδρομές. Σε πολλά σημεία τους υπάρχει πούδρα που δυσχεραίνει την πρόσφυση των αυτοκινήτων.
Χθες το δίδυμο Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) έδωσε ρεσιτάλ στα δύσκολα χώματα στο Rally Safari . Το πλήρωμα της Toyota πέρασε πρώτο στη γενική κατάταξη κάνοντας εκπληκτικούς χρόνους παρά το γεγονός ότι ξεκινούσαν πρώτοι και άνοιγαν δρόμο στους επόμενους.
Υπήρχαν τρείς επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Loldia, Geothermal, Kedong), συνολικού μήκους 124,20 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Η πιο δύσκολη ειδική ήταν η Kedong μήκους 31,25 χλμ.. Σε ένα κομμάτι από τα 31 χιλιόμετρα, για περίπου 6 χιλιόμετρα υπήρχε μια παχιά άμμος που εκτός από τη δυσκολία για να οδηγήσεις γρήγορα υπήρχε και ο φόβος βλάβης του κινητήρα από την σκόνη. Πολλοί οδηγοί στο τέλος της ειδικής δήλωσαν ότι είχαν αγωνία μην ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο ενώ οι περισσότεροι είπαν ότι πέρναγε σκόνη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και δεν μπορούσαν να αναπνεύσουν.
Oι Elfyn Evans-Scott Martin πήγαιναν αρκετά καλά αλλά έχασαν αέρα από το πίσω δεξί ελαστικό και έχασαν το ρυθμό τους. Βέβαια η διαφορά των 22.4 δευτερολέπτων σε έναν αγώνα σαν το Safari δεν είναι τίποτα. Υπάρχουν απρόβλεπτα που μπορούν να αλλάξουν τα πάντα από τη μια στιγμή στην άλλη.
Η Παρασκευή βρήκε στις τρείς πρώτες θέσεις τρία Toyota GR Yaris Rally1 με τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen, Takamoto Katsuta-Aaron Johnston, και Elfyn Evans-Scott Martin. Στην τέταρτη θέση βρίσκονται οι Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 N Rally1) που εύκολα μπορούν να διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο. Οι Εσθονοί είχαν μια ατυχία. Στα πρώτα χιλιόμετρα του αγώνα, έσπασε ο λεβιές ταχυτήτων και μέχρι να φθάσουν στο σέρβις για να επισκευάσουν τη βλάβη ο Tanak άλλαζε τις ταχύτητες από τη βάση που είναι δίπλα στο πεντάλ του γκαζιού.
Οι Craig Breen-Paul Nagle είχαν έξοδο αλλά χωρίς άσχημη εξέλιξη ενώ οι Adrien Fourmaux-Alexandre Coria που αντιμετώπιζαν προβλήματα με το πίσω διαφορικό έχασαν πολύτιμο χρόνο. Στο τέλος της σημερινής ημέρας ήταν στην 17η θέση.
Οι Gus Greensmith-Jonas Andersson (Ford Puma Rally1), έχασαν τον πίσω δεξιό τροχό και τερμάτισαν την ειδική με τρείς τροχούς. Συνεχίζοντας όμως τον αγώνα με τρείς τροχούς προκάλεσαν ζημιά στην ανάρτηση. Αυτή η ατυχία τους έριξε στην 12η θέση.
Η πρώτη δεκάδα στο σκέλος της Παρασκευής
Η έκπληξη στο Rally Safari είναι η 11η θέση του Ιορδάνη Σερδερίδη. Ο Έλληνας οδηγός με το εργοστασιακό Ford Puma Rally1, έχοντας την πολύτιμη καθοδήγηση του Βέλγου Fred Miclotte από το δεξί μπάκετ βρίσκεται μια ανάσα από το στόχο της δεκάδας.
Οι ειδικές διαδρομές του Σαββάτου