Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
26 Νοέ 2020
Auto-Moto

Ο 18χρονος νικητής της F1 στην Ισπανία χρησιμοποίησε τη μέση γόμα ελαστικών


Η στρατηγική έπαιξε κυρίαρχο ρόλο στο Ισπανικό Grand Prix με το αποτέλεσμα να είναι αμφίρροπο ως το τέλος. Οι πρωταγωνιστές του αγώνα είχαν διαφορετική σκέψη και διαφορετικές επιλογές στο χρόνο αλλαγής και στις γόμες ελαστικών. Στο τέλος ο Max Verstappen έγινε ο νεότερος οδηγός στην ιστορία που κερδίζει Grand Prix. Μάλιστα αυτό έγινε στο ντεμπούτο του με την ομάδα της Red Bull. Ο 18χρονος οδηγός τερμάτισε τον αγώνα με ένα σετ μέση γόμας με το οποίο διένυσε 32 γύρους: Ένα γύρο περισσότερο από τη Ferrari του Kimi Raikkonen ο οποίος τερμάτισε 2ος. Τόσο η Ferrari όσο και η Red Bull υιοθέτησαν δυο διαφορετικές στρατηγικές: Έκαναν δυο αλλαγές στο ένα μονοθέσιο και τρεις αλλαγές στο άλλο.
Οι τρεις διαθέσιμες γόμες σκληρή/μέση/μαλακή χρησιμοποιήθηκαν στον αγώνα των 66 γύρων. Η μάχη για τη νίκη ανάμεσα στη Red Bull και τη Ferrari κράτησε όλο τον αγώνα και η διαχείριση των ελαστικών αποδείχτηκε κλειδί για την επιτυχία. Τέσσερις οδηγοί διεκδικούσαν τη νίκη μέχρι τον τελευταίο γύρο, μολονότι ο Daniel Ricciardo επηρεάστηκε από ένα αργό κλατάρισμα στο φινάλε που πιθανότατα προήρθε από θραύσμα.

Οι τεχνικοί της Pirelli πρόβλεψαν ότι η στρατηγική των δυο αλλαγών θα είναι η πιο διαδεδομένη επιλογή. Εκκίνηση με τη μαλακή γόμα και μετά αλλαγή σε μαλακή στον 20στο γύρο και μέση γόμα στον 40στο γύρο. Ο Verstappen ακολούθησε στρατηγική δυο αλλαγών με μαλακή/μέση/μέση γόμα. Πραγματοποίησε τις αλλαγές του στους γύρους 12 και 34.

Οι ομάδες της F1 παραμένουν στη Βαρκελώνη για το πρώτο τεστ που θα γίνει σήμερα και αύριο ( Τρίτη και Τετάρτη (17-18/5). Κάποιες ομάδες θα χρησιμοποιήσουν νέους οδηγούς ενώ τα ελαστικά θα είναι οι γόμες του 2016 που έχουν επιλέξει οι ομάδες για να κάνουν τις δοκιμές τους.

Related posts