Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
08 Αυγ 2022
Auto-Moto

Ντεμπούτο της KIA στη Γενεύη με ολοκαίνουργιο τρικύλινδρο κινητήρα

 Στο 85ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 3 Μαρτίου, 2015 η KIA παρουσιάζει το Kia cee’d GT Line με νέο κινητήρα και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Το νέο cee’d GT Line σηματοδοτεί την άφιξη στην Ευρώπη του νέου downsized κινητήρα της Kia 1.0lt T-GDI (υπερτροφο- δοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού) αλλά και των νέων επτά ταχυτήτων με το κιβώτιο  διπλού συμπλέκτη.
Θα το δούμε λοιπόν σε λίγα 24ωρα αυτό το αυτοκίνητο που τόσο πολύ ποντάρει σ αυτό η KIA ενώ από ότι μαθαίνουμε το Kia cee’d GT Line θα είναι διαθέσιμο σε όλη την Ευρώπη και στην Ελλάδα στο 4ο    τρίμηνο του 2015,  και θα διαθέτει  7ετή (ή 150.000 χιλιόμετρα).
Το GT Line έχει την εμφάνιση από το GT και τη χρηστικότητα από το  cee’d. Το εξωτερικό του GT Line εξελίσσει τη σχεδιαστική γλώσσα του cee’d GT, με φώτα ημέρας LED τύπου ice-cube και βαθύτερo προφυλακτήρα γύρω από τη μάσκα της Kia       «μύτη-τίγρης».
Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, τόσο στο hatchback cee’d όσο και στο pro_cee’d, υπάρχει μεγαλύτερος προφυλακτήρας με δύο εξατμήσεις, ενώ το  Sportswagon είναι εξοπλισμένο με διπλή εξάτμιση και πίσω αεροδυναμικό διαχύτη. Όλα τα μοντέλα GT Line διαθέτουν στάνταρ τα εντυπωσιακά πλευρικά μαρσπιέ του      μοντέλου GT και πίσω φως LED, καθώς και προκλητικές νέες  ζάντες αλουμινίου 17”.
Το εσωτερικό του cee’d GT Line έχει αναβαθμιστεί, είναι πιο σπορ, και είναι επηρεασμέ-νο από την καμπίνα των υπερτροφοδοτούμενων pro_cee’d & cee’d GT. To GT Line      διαθέτει  κομψή, νέα γκρι, λευκή και μαύρη ταπετσαρία με γκρι ραφές.  To λογότυπο GT Line διακοσμεί όλη την καμπίνα ενώ χρησιμοποιείται το ίδιο piano black στην κονσόλα, το ίδιο δερμάτινο τιμόνι και τα πεντάλ από κράμα αλουμινίου που διαθέτουν και τα υψη-λής απόδοσης μοντέλα GT της Kia. Το ταμπλό είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα νέο      κουμπί start-stop από αλουμίνιο, GT, διαθέτει φωτισμό για το USB και τη θύρα AUX-IN και νέα επένδυση χρωμίου γύρω από τους αεραγωγούς και διακόπτες παραθύρων.
Η ανάρτηση και το σύστημα πέδησης είναι ακριβώς τα ίδια που υπάρχουν και στις         εκδόσεις GT.
Οι εκδόσεις GT Line εφοδιάζονται με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα της «T-GDI» 1.0lt, ένα μικρότερου κυβισμού (downsized) τρικύλινδρο κινητήρα που έχει   κατασκευαστεί για να βελτιώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, ενώ προσφέρει ισχυρές  επιδόσεις και άμεση αντίδραση στις εντολές του οδηγού. Αυτή είναι η πρώτη σειρά της Kia  με μικρότερου κυβισμού (downsized) κινητήρες που πραγματοποιεί το ντεμπούτο   της στην Ευρώπη.  Ο 1.0lt T-GDI κινητήρας παράγει 120ps και 172Nm ροπής, έχει σχεδιαστεί για να προ- σφέρει χαμηλότερες εκπομπές CO2 από τον κινητήρα 1.6lt GDI που διαθέτουν άλλα     μοντέλα cee’d. Το cee’d GTLine 1.0lt είναι επίσης διαθέτει στον βασικό εξοπλισμένο το     σύστημα εξοικονόμησης καυσίμων της Kia Idle Stop & Go, βελτιώνοντας τις εκπομπές  και την οικονομία καυσίμου, ενώ το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο και με μηχανικό κιβώτιο   έξι ταχυτήτων.
Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Kia, αναπτύχθηκε εσωτερικά στο κέντρο  Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρίας στο Namyang στην Κορέα, διαθέτει σύστημα         άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης, προηγμένο σύστημα ψύξης του κινητήρα και μια      ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγή για καθαρότερες εκπομπές ρύπων.
Η άμεση απόκριση του κινητήρα και η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ήταν οι προτε-    ραιότητες κατά την εξέλιξη του κινητήρα. Μελλοντικά ο νέος 1.0lt T-GDI κινητήρας θα     τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα που προσφέρει η Kia στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πιο αποδοτική καύση με ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης και βελτιωμένη ροή αέρα.
Ο νέος downsized κινητήρας διαθέτει πρόσφατα ανεπτυγμένα μπεκ έξι οπών με τεχνολογία διάτρησης λέιζερ. Αντί μίας έγχυσης του μίγματος καυσίμου-αέρα σε συγκεκριμένους χρόνους μέσα στο θάλαμο καύσης, οι οπές των μπεκ, ψεκάζουν απευθείας στον θάλαμο καύσης σε μορφή βεντάλιας επιτυγχάνοντας μια πιο ομοιογενή κατανομή καυσίμου σε όλο τον κύλινδρο. Ο ψεκασμός υποστηρίζεται από μια αντλία υψηλής πίεσης, η οποία είναι σε θέση να παρέχει πίεση καυσίμου έως και 200 bar.
Στον κινητήρα του Kia cee’d GT Line, η μέγιστη ροπή των 172 Nm είναι διαθέσιμη σε ένα μεγάλο εύρος στροφών 1,500-4,100 rpm, με την μέγιστη ισχύ να αποδίδεται στις 6,000 rpm.
Ο κινητήρας είναι εξοπλισμένος επίσης με μία ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής, η οποία επιτρέπει μία μικρή μείωση της θερμοκρασίας καυσαερίων. Πέρα από την βελτίωση των επιδόσεων και την καλύτερη οικονομία καυσίμου στα υψηλά φορτία, εδώ η μείωση των  θερμοκρασιών στα καυσαέρια έχει ως αποτέλεσμα καθαρότερους ρύπους, αφού ο καταλύτης μπορεί έτσι να λειτουργεί αποδοτικότερα.
Πιο ισχυρός και αποδοτικός πετρελαιοκινητήρας
Ο κινητήρας diesel 1.6lt CRDi του cee’d έχει επίσης αναβαθμιστεί για τις εκδόσεις         GT Line, η ιπποδύναμη αυξήθηκε από 128 σε 133ps και η ροπή από 265 σε 285Nm.   Με τη μικρή αύξηση στην απόδοση, η πλήρη ροπή του κινητήρα είναι τώρα διαθέσιμη   από χαμηλότερες στροφές, με αποτέλεσμα η επιτάχυνση να γίνεται πιο εύκολα σε όλες  τις οδηγικές συνθήκες. Παρά την αύξηση της ισχύος και των επιδόσεων, οι εκπομπές CO2 αναμένεται να         μειωθούν ελαφρά μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία έγκρισης.
Νέο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Το ντεμπούτο του στο cee’d GT Line κάνει το νέο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) της Kia. Διατίθεται στα GT Line με κινητήρα diesel CRDi 1.6lt με 133ps, με  ροπή μέχρι 300 Nm – υψηλότερη από το εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.Όπως ο νέος κινητήρας 1.0lt T-GDΙ εξελίχθηκε εσωτερικά έτσι και το νέο επτατάχυτο     κιβώριο DCT της Kia έχει επίσης εξελιχθεί εσωτερικά.  Έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη       χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τη σπορ αίσθηση οδήγησης στη χειροκίνητη  λειτουργία, καθώς και την άνεση και την ομαλότητα στην αυτόματη λειτουργία.
Οι οδηγοί του GT Line θα επωφεληθούν από πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων από ένα παραδοσιακό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και από το χαμηλότερο κόστος         λειτουργίας. Αναμένεται ότι το νέο DCT θα προσφέρει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων   και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου σε σχέση με το απερχόμενο εξατάχυτο αυτόματο    κιβώτιο.
Το DCT διαθέτει δύο ξηρού τύπου συμπλέκτες, ο καθένας από τους οποίους ενεργοποι-είται από ηλεκτρικούς μηχανισμούς.  Ο κοίλος πρωτεύον άξονας επιτρέπει στο σύστημα να εμπλέκει γρήγορα τις ζυγές ταχύτητες τη στιγμή που ένας συμπαγής άξονας στο      εσωτερικό του κοίλου επιλέγει τις μονές ταχύτητες.
Ο μηχανισμός του DCT λειτουργεί συριακά καθώς το αυτοκίνητο αναμένοντας την επό-μενη ταχύτητα που θα χρειαστεί ο οδηγός, την έχει ήδη προεπιλέξει.  Έτσι το kickdown    είναι αμεσότερο, το φρενάρισμα με τον κινητήρα αποδοτικότερο και ο οδηγός διατηρεί   τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε όλες τις συνθήκες.

Related posts