Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
31 Ιούλ 2021
Auto-Moto

Ντ.Ρικιάρντο: Το χαμογελαστό παιδί κέρδισε το πιο επεισοδιακό γκραν πρί


Ήταν ο πιο συναρπαστικός αγώνας γκράν πρί που έγινε φέτος. Με μια επεισοδιακή εκκίνηση, με πολλές εξόδους στο δεύτερο γύρο, με φοβερές κόντρες σε όλο τον αγώνα και ένα εντυπωσιακό φινάλε.
Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο , ο Αυστραλός που μόνιμα έχει το χαμόγελο στα χείλη κέρδισε το πρώτο του γκραν πρι στον Καναδά και μετά από σχεδόν δύο χρόνια ακούστηκε ξανά ο εθνικός ύμνος της Αυστραλίας.
Όλοι πίστευαν ότι το ένα δύο θα έκαναν και πάλι οι Mercedes που είχαν απομακρυνθεί από τις άλλες ομάδες και έκαναν ένα δικό τους μονότονο αγώνα. Όμως ο αγώνας τελειώνει πάντα όταν πέσει η καρό σημαία. Στον 43ο γύρο, οι δύο οδηγοί της Mercedes , ανέφεραν απώλεια ισχύος στα μονοθέσιά τους . Τα πράγματα έγιναν ακόμη χειρότερα για τον Βρετανό, καθώς στον 48ο γύρο υποχρεώθηκε λόγω βλάβης στα φρένα να εγκαταλείψει για δεύτερη φορά στο φετινό πρωτάθλημα.
Ο νεαρός πιλότος της Red Bull εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα των Mercedes. Μόλις δύο γύρους πριν από το τέλος προσπέρασε τον Νίκο Ρόσμπεργκ και ξεσήκωσε στις εξέδρες την ομάδα της Red Bull. Δεύτερος τερμάτισε ο Ρόσμπεργκ και τρίτος ο έτερος οδηγός της Red Bull, Σεμπάστιαν Φέτελ. Βέβαια ο Φέτελ βρέθηκε στην τρίτη θέση όταν ένα γύρο πρίν πέσει η καρό σημαία του τερματισμού έγινε το μοιραίο λάθος. Ο Φελίπε Μάσα και ο Σέρχιο Πέρες μετά από σφοδρή σύγκρουση κατέληξαν στις μπάρες και έτσι άλλαξε αμέσως η σειρά στον τερματισμό.
Τις υπόλοιπες θέσεις κέρδισαν οι Μπάτον, Χούλκενμπεργκ, Αλόνσο, Μπότας, Βερνιέ, Μάγκνουσεν και Ραϊκόνεν .
Όπως στο Μονακό έτσι και στην πίστα Ζυλ Βιλνέβ στον Καναδά οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα Pirelli P Zero Yellow (κίτρινο χρώμα) και την πολύ μαλακή γόμα Pirelli P Zero Red (κόκκινο χρώμα). Tο Μόντρεαλ είναι τελείως διαφορετικό από το Μονακό καθώς οι μέσες ωριαίες ταχύτητες είναι πολύ υψηλότερες και η επιφάνεια έχει χαμηλή πρόσφυση που πολλές φορές αιφνιδιάζει και τους πιο έμπειρους οδηγούς.
Η πρόσφυση και το φρενάρισμα είναι τα δυο σημεία κλειδιά που επηρεάζουν τα ελαστικά στο Μόντρεαλ. Η αυξημένη ροπή και η μειωμένη κάθετη – αεροδυναμικά παραγόμενη – δύναμη έπαιξαν το δικό τους ρόλο στον αγώνα. Αρκετές φορές είδαμε τα κοντέρ να ξεπερνούν τα 340 χιλιόμετρα η από τα 340 σε μόλις 60 μέτρα να πέφτουν στα 150 και να στρίβουν αποτελεσματικά .

Related posts