Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
02 Οκτ 2022
Auto-Moto

Νίκη για το SKODA Fabia R5 στο Ράλι Μόντε Κάρλο στην κατηγορία  WRC 2

Πριν από λίγες ώρες ολοκληρώθηκε ο πρώτος αγώνας της χρονιάς, το ράλι του Μόντε Κάρλο. Στην κατηγορία του WRC 2, το πλήρωμα Γιαν Κοπέτσκυ / Πάβελ Ντρέσλερ (Jan Kopecký / Pavel Dresler) με SKODA Fabia R5, πήρε τη νίκη τερματίζοντας στη 10η θέση γενικής. Το δεύτερο Fabia R5, με πλήρωμα τους Κάλε Ροβάνπερα / Γιόννε Χάλτουνεν (Kalle Rovanperä / Jonne Halttunen) τερμάτισε μία θέση πιο πίσω. Εξαιρετικός ήταν  ο  17χρονος Κάλε Ροβάνπερα, με το δεύτερο Fabia R5, στον μόλις πρώτο του αγώνα στο WRC. Οδήγησε άψογα σε όλον τον αγώνα.

Ο Γιαν Κοπέτσκυ, ανήμερα των γενεθλίων του, δεν μπορούσε να κάνει καλύτερο δώρο στον εαυτό του. Με άψογη οδήγηση, βρέθηκε στην πρώτη θέση της WRC 2 μετά και την 4η ειδική και παρέμεινε εκεί μέχρι το τέλος, παρά τις ιδιαίτερα δύσκολες και απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες. Βροχή, λάσπη, χιόνι, πάγος, χώμα και χαλίκι στην άσφαλτο, το εφετινό Ράλλυ Μόντε Κάρλο στάθηκε αντάξιο της φήμης του. Μάλιστα, ήταν τέτοιος ο ρυθμός του πληρώματος αλλά και η αξιοπιστία της Fabia R5, που το επόμενο αυτοκίνητο στη WRC 2 τερμάτισε σχεδόν 15΄ πιο πίσω! Παράλληλα, οι Κοπέτσκυ / Ντρέσλερ πήραν τη νίκη και στη RC2 κατηγορία, αυτή τη φορά μπροστά από τους Ροβάνπερα / Χάλτουνεν, το άλλο πλήρωμα της SKODA Motorsport, που δεν είχε δηλωθεί στην WRC 2. Ο 17χρονος Φινλανδός, ο νεαρότερος στο φετινό αγώνα, στην πρώτη του παρουσία σε αγώνα του WRC οδήγησε πολύ ώριμα, δίνοντας ελπιδοφόρα διαπιστευτήρια για το μέλλον. Να σημειωθεί ότι το τρίτο πλήρωμα της εργοστασιακής ομάδας, οι Νορβηγοί Όλε Κρίστιαν Βέιμπι / Στιγκ Ρούνε Σκιάρμοεν (Ole Christian Veiby / Stig Rune Skjærmoen) δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα, αφού ένα οδηγικό λάθος στην 11η ειδική, είχε ως αποτέλεσμα την έξοδο του αυτοκινήτου από το δρόμο, που προκάλεσε ζημιές που δεν ήταν δυνατό να επισκευαστούν.

Πέρα από τους πολύτιμους βαθμούς, η SKODA Motorsport κρατάει από το φετινό Ράλι Μόντε Κάρλο ένα ακόμα δείγμα της παροιμιώδους αξιοπιστίας του Fabia R5 αλλά και την ταχύτητά του σε χειμερινές συνθήκες. Κάτι που αναμένεται να αποτελέσει πολύτιμο εφόδιο στον επόμενο αγώνα στο καλεντάρι, το Ράλι Σουηδίας, 15-18 Φεβρουαρίου.

Related posts