Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
28 Μαρ 2024
Auto-Moto

Νέος COO της CUPRA από την 1η Μαρτίου ο Sven Schuwirth

Από την 1η Μαρτίου ο Sven Schuwirth ανέλαβε τη θέση του CΟO της Cupra και θα αναφέρεται απευθείας στον Wayne Griffiths. Διαδέχθηκε τον Antonino Labate ο οποίος αποχώρησε από την εταιρεία με δική του βούληση. Ο νέος COO θα ενισχύσει κυρίως τον πυρήνα της διοίκησης της CUPRA στον δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση.

Στον Όμιλο της SEAT S.A εντάχθηκε τον Ιούνιο του 2021 ως Head of Digital Business, Corporate and Product Strategy. Τους τελευταίους 20 μήνες συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη της στρατηγικής προϊόντων της CUPRA και στην επέκταση της μάρκας σε νέες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Αυστραλίας.

O CEO της CUPRA Wayne Griffiths αναφέρθηκε στον νέο COO:

«Ο Sven Schuwirth είναι ένα ικανό στέλεχος με μεγάλο όραμα για τις μελλοντικές τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Δε φοβάται ποτέ να ξεπεράσει τα όρια και υπό την καθοδήγησή του θα ξεκινήσουμε μία νέα εποχή. Θα επιβλέπει τις καθημερινές δραστηριότητες της CUPRA. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Antonino Labate, έναν από τους πρώτους πιστούς της CUPRA, για τη συμβολή του να γίνει αυτή η μάρκα πραγματικότητα σε μόλις 5 χρόνια. Του εύχομαι τα καλύτερα για το μέλλον».

Η πορεία του Sven Schuwirth στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι μεγαλύτερη από 20 χρόνια. Έχει εμπειρία σε τομείς όπως οι πωλήσεις, το μάρκετινγκ και η ψηφιακή στρατηγική. Το μεγαλύτερο  μέρος της καριέρας του το πέρασε στον Όμιλο Volkswagen.

Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μηχανική στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου και στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, ο Schuwirth εντάχθηκε στην AUDI AG το 1999. Το 2004 διορίστηκε Head of Brand Development and Corporate Identity. Στη θέση του ως Head of Brand Strategy, ήταν υπεύθυνος για τη στρατηγική προϊόντων, χαρτοφυλακίου και επικοινωνίας από το 2008.

Από το 2009 έως το 2016, ο Schuwirth ήταν Head of Brand Development and Digitalization. Το 2019, επέστρεψε στην AUDI AG, μετά από ένα χρόνο στη BMW AG, για να αναλάβει το νεοσύστατο τμήμα «Brand Audi, Digital Business and Customer Experience».

Related posts