Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
13 Νοέ 2018
Auto-Moto

Νέο ρεκόρ πωλήσεων για τη Hyundai Motor στην Ευρώπη

 

 

Το  2018 η  Hyundai κάνει ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη. Από τον Ιανουάριο και μέχρι τον Σεπτέμβριο, μέσα σε εννέα μήνες είχε ένα καταπληκτικό τρίμηνο. Το καλύτερο στην ιστορία της. Στη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του 2018 οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 7,1% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2017, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Η εταιρεία διέθεσε 425.854 οχήματα το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2018, εκ των οποίων πάνω από 134.000 οχήματα το 3ο τρίμηνο, αναδεικνύοντας το στο καλύτερο 3ο τρίμηνο στην ιστορία της Hyundai στην Ευρώπη.

Τον Σεπτέμβριο, η Hyundai ξεπέρασε τη γενική τάση της αγοράς, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της στο 4,2% – το καλύτερο της αποτέλεσμα. Από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο, το μερίδιο αγοράς ήταν 3,5%, σύμφωνα με τις ετήσιες επιδόσεις της εταιρείας. Το θετικό αποτέλεσμα αντανακλά σε μια ομαλή μετάβαση στη νέα πιστοποίηση WLTP, χωρίς διακοπή διάθεσης των μοντέλων της.

Η αύξηση των πωλήσεων στηρίχθηκε σε νέα σημαντικά μοντέλα. Το Hyundai Kona έχει ήδη πουλήσει περίπου 60.000 οχήματα από την έναρξη της διάθεσής του στα τέλη του 2017 και είναι σήμερα το 5ο μοντέλο της Hyundai με τη μεγαλύτερη επίδοση και αναμένεται ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία για το Kona μετά την πρόσφατη εισαγωγή των νέων diesel και ηλεκτρικών εκδόσεων.

Τα i10, i20 και i30 της Hyundai συνεχίζουν να πωλούν αρκετά μεγάλους όγκους. Το νέο Tucson επίσης γνωρίζει μεγάλη επιτυχία, συνεχίζοντας τη διάκρισή του ως το καλύτερο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη, διαθέτοντας σημαντικές βελτιώσεις στη σχεδίαση, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τους κινητήρες. Με τα IONIQ, Kona Electric και NEXO κυψελών καυσίμου, η Hyundai διαθέτει μια ευρύτερη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή. Τα μοντέλα αυτά αναμένεται να διατηρήσουν τη θέση της εταιρείας μεταξύ των ηγετών της αυτοκίνησης σε οχήματα χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Interbrand  από το 2005 αυξήθηκε η αξία της μάρκας τέσσερεις φορές. Και το σημαντικό είναι ότι η  Hyundai ξεπερνά την τάση της αγοράς χωρίς να επηρεάζεται από τη μετάβαση σε WLTP .

 

 

Related posts