Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
04 Μαρ 2021
Auto-Moto

Νέα παγκόσμια στρατηγική ανακοίνωσε η Jaguar- Land Rover

 Ένα όραμα σύγχρονης πολυτέλειας βάσει σχεδιασμού

Η Jaguar Land Rover θα επαναπροσδιορίσει το μέλλον της σύγχρονης πολυτέλειας βάσει σχεδιασμού, μέσα από τα δύο διαφορετικά βρετανικά brands.

Βαδίζοντας με βάση τις αρχές τις βιωσιμότητας, η Jaguar Land Rover προτίθεται να γίνει ένας πιο ευέλικτος κατασκευαστής των πιο επιθυμητών πολυτελών μοντέλων στον κόσμο και παγκόσμιος πάροχος υπηρεσιών για τους πιο απαιτητικούς πελάτες. Η στρατηγική της έχει σχεδιαστεί ώστε να δημιουργήσει ένα νέο σημείο αναφοράς στον περιβαλλοντικό, κοινωνικό και κοινοτικό αντίκτυπο μιας πολυτελούς επιχείρησης.

Τις ανακοινώσεις για τις μελλοντικές ενέργειες έκανε ο CEO, Thierry Bolloré 

Δύο διαφορετικά, σύγχρονα πολυτελή brands επικεντρωμένα στη βιωσιμότητα 

Στην καρδιά του πλάνου Reimagine βρίσκεται ο εξηλεκτρισμός και των δύο brands, Land Rover και Jaguar σε διαφορετικές αρχιτεκτονικές, με δύο σαφείς μοναδικές προσωπικότητες.

Σε ένα Land Rover, όχημα και οδηγός ενώνονται μέσω της περιπέτειας. Εξερευνώντας νέους ορίζοντες, αντιμετωπίζοντας νέες προκλήσεις και χωρίς να αρκείται στο αναμενόμενο, η Land Rover πραγματικά βοηθά τους ανθρώπους να βρεθούν  ‘Above and Beyond’. Τα επόμενα πέντε χρόνια, η Land Rover θα υποδεχθεί έξι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, καθώς παραμένει παγκόσμιος ηγέτης πολυτελών SUV μέσω των τριών οικογενειών της – Range Rover, Discovery και Defender. Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα φτάσει το 2024.

Μέχρι το 2025, η Jaguar θα έχει αναγεννηθεί και μεταμορφωθεί σε ένα πλήρως ηλεκτρικό brand πολυτελείας με ένα ιδιαίτερα ελκυστικό νέο portfolio συναρπαστικών σχεδιαστικών προτάσεων και τεχνολογιών επόμενης γενιάς. Η Jaguar υπόσχεται να κάνει τη ζωή εξαιρετική, δημιουργώντας εξαιρετικά όμορφες οδηγικές εμπειρίες που χαρίζουν μοναδικές στιγμές και συναισθήματα στους πελάτες. Αν και η ονομασία θα διατηρηθεί, η εταιρεία δεν προτίθεται να προχωρήσει σε αντικατάσταση της Jaguar XJ, καθώς επιδιώκει να ξεδιπλώσει πλήρως τις μοναδικές δυνατότητές της.

Η Jaguar και η Land Rover θα προσφέρουν όλα τα μοντέλα σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις μέχρι το 2030. Μέχρι τότε, εκτός από το 100% των πωλήσεων Jaguar, προβλέπεται ότι το 60% των πωλήσεων Land Rover θα είναι οχήματα με κινητήρες μηδενικών ρύπων.

Στόχος της Jaguar Land Rover είναι η επίτευξη μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, τα προϊόντα και τις δραστηριότητές της μέχρι το 2039. Στο πλαίσιο αυτής της φιλοδοξίας, η εταιρεία προετοιμάζεται επίσης για την υιοθέτηση κυψελών καυσίμου με καθαρή ισχύ, καθώς ωριμάζει η ιδέα μιας ‘οικονομίας υδρογόνου’. Το πρόγραμμα είναι ήδη υπό εξέλιξη και τα πρωτότυπα θα φτάσουν στους δρόμους της Μ. Βρετανίας στους επόμενους 12 μήνες, βάσει ενός μακροπρόθεσμου προγράμματος επένδυσης.

Η βιωσιμότητα που αποτελεί νέο σημείο αναφοράς στον περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίκτυπο του brand είναι θεμελιώδης για την επιτυχία της στρατηγικής Reimagine. Θα συσταθεί μία νέα, κεντρική ομάδα η οποία θα αναλάβει να επιταχύνει τις πρωτοποριακές καινοτομίες σε τομείς όπως υλικά, μηχανολογία, παραγωγή, υπηρεσίες και επενδύσεις κυκλικής οικονομίας.  

Ετήσιες κεφαλαιουχικές δεσμεύσεις ύψους £2,5 δις περίπου θα περιλαμβάνουν επενδύσεις στις τεχνολογίες εξηλεκτρισμού και στην ανάπτυξη συνδεδεμένων υπηρεσιών για τη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας, παράλληλα με τεχνολογίες δεδομένων που θα βελτιστοποιήσουν ολόκληρη την εμπειρία ιδιοκτησίας.Δοκιμασμένες υπηρεσίες όπως το ευέλικτο συνδρομητικό μοντέλο PIVOTAL (που έχει σημειώσει αύξηση κατά 750% στη διάρκεια του οικονομικού έτους), οι οποίες δημιουργήθηκαν στο εκκολαπτήριο και επενδυτικό βραχίονα της Jaguar Land Rover, InMotion, θα επεκταθούν και σε άλλες αγορές μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ποιότητα και απόδοση

Με τη στρατηγική Reimagine, η Jaguar Land Rover θα θέσει νέα πρότυπα ποιότητας και απόδοσης για την πολυτελή κατηγορία, μέσω αναδιάρθρωσης, επανασχεδιασμού και αναδιοργάνωσης.Στο επίκεντρο αυτής της διαδρομής και για να επιτευχθεί σαφής διαχωρισμός μεταξύ των ξεχωριστών προσωπικοτήτων των δύο brands, βρίσκεται η νέα στρατηγική αρχιτεκτονικής. Η Land Rover θα χρησιμοποιήσει την προσεχή ευέλικτη αρχιτεκτονική ‘Modular Longitudinal Architecture (MLA)’. Αυτή θα υποστηρίζει εξηλεκτρισμένα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, σύμφωνα με τη μελλοντική εξέλιξη της γκάμας. Επιπλέον, η  Land Rover θα χρησιμοποιήσει την ηλεκτρική αρθρωτή αρχιτεκτονική ‘Electric Modular Architecture (EMA)’ με καθαρή ηλεκτρική ενέργεια, η οποία θα υποστηρίζει και προηγμένες εξηλεκτρισμένες εκδόσεις ICE.

Τα μελλοντικά μοντέλα Jaguar θα βασίζονται αποκλειστικά σε μια αμιγώς ηλεκτρική αρχιτεκτονική.

Η στρατηγική Reimagine προβλέπει επίσης την απλοποίηση των διαδικασιών.  Με την ενοποίηση του αριθμού των πλατφορμών και των μοντέλων που παράγονται ανά Μονάδα, η εταιρεία θα μπορεί να θέσει νέα πρότυπα απόδοσης και ποιότητας για τον κλάδο των πολυτελών οχημάτων. Μία τέτοια προσέγγιση θα βοηθήσει στον εξορθολογισμό των προμηθειών και στην επιτάχυνση των επενδύσεων σε τοπικές εφοδιαστικές αλυσίδες με κυκλική οικονομία.Από απόψεως παραγωγής, αυτό σημαίνει ότι η Jaguar Land Rover θα διατηρήσει τις μονάδες παραγωγής και συναρμολόγησης τόσο στην εγχώρια αγορά της Μ. Βρετανίας όσο και σε όλο τον κόσμο.

Related posts