Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
18 Αυγ 2022
Auto-Moto

Μέσα σε μια σφαίρα που περιστρέφεται προβάλλεται το ολοκαίνουργιο Peugeot 408

Η παγκόσμια παρουσίαση του νέου Peugeot 408 Fastback έγινε τον Ιούνιο και από χθες το ολοκαίνουργιο 408 εκτίθεται στο Louvre-Lens, ένα μουσείο τέχνης που βρίσκεται στην περιοχή Lens της Γαλλίας.

Περιστρέφεται και προβάλει το νέο Peugeot 408 από κάθε πιθανή γωνία: Η διάφανη σφαίρα που φιλοξενεί το νέο μοντέλο της Peugeot είναι παντελώς απροσδόκητη, όπως και η εμφάνιση του του νέου Peugeot 408.

H προβολή του νέου Peugeot 408, ενός δυναμικού και καινοτόμου fastback με μοναδική εμφάνιση, έπρεπε να είναι εμπνευσμένη. Μία ταλαντούχα ομάδα καλλιτεχνών, μηχανικών και τεχνικών από το Παρισινό δημιουργικό στούντιο Superbien πήρε την ιδέα της «Σφαίρας», και τη μετέτρεψε  σε μια πραγματικότητα που κόβει την ανάσα και που φαίνεται να αψηφά τη βαρύτητα.

Αυτή η εξειδικευμένη ομάδα στον σχεδιασμό πρωτότυπων εγκαταστάσεων δημιούργησαν αυτή την μοναδική κατασκευή, την «Σφαίρα». Πως γίνεται το νέο PEUGEOT 408 να περιστρέφεται και να γυρίζει με ένα τόσο ανορθόδοξο τρόπο;  Η απάντηση είναι αυτή η διάφανη σφαίρα που το περιβάλλει και το προβάλει από κάθε οπτική γωνία.

Η πρωτότυπη αυτή εγκατάσταση τοποθετήθηκε στον εξαιρετικό περιβάλλοντα χώρο του Louvre-Lens, ένα μουσείο τέχνης που βρίσκεται στην περιοχή Lens της Γαλλίας.

“Μας άρεσε πολύ η ιδέα αυτού του έργου τέχνης το οποίο είναι πρωτότυπο και όμορφο, ενώ αναδεικνύει πλήρως το νέο μας μοντέλο. Το νέο PEUGEOT 408 παρουσιάζεται με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο στον υπέροχο και μοντέρνο περιβάλλοντα χώρο του Louvre-Lens” λέει η Linda Jackson, CEO της PEUGEOT.

“Η Peugeot κινείται και καινοτομεί σε όλους τους τομείς. Η διάφανη σφαίρα που σχεδιάστηκε για το νέο PEUGEOT 408 αναδεικνύει τη γοητεία του μοντέλου από κάθε γωνία. Η εγκατάσταση αυτή είναι απολύτως σύμφωνη με την εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας της μάρκας” προσθέτει ο Phil York, Marketing and Communication Director της PEUGEOT.

Related posts