Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
30 Σεπ 2020
Υγεία

Μένουμε σπίτι και προσέχουμε τη διατροφή μας – 18 γευστικές ιδέες για υγιεινό πρωινό

Μπορεί να μένουμε σπίτι, αλλά αυτό δε σημαίνει πως η διατροφή μας θα πάρει…την κάτω βόλτα! Όπως όλοι ξέρετε, το πρωινό είναι το βασικότερο γεύμα όλης της ημέρας. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, πρέπει να είναι πολύ υγιεινό και να περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που θα μας κάνουν καλό!

Διαβάστε αυτές τις υπέροχες και πολύ γευστικές ιδέες:

  1. 2 φέτες ψωμί τοστ ολικής, με 1 κ.γλ. φυστικοβούτυρο και 1 κ.γλ. μαρμελάδα έκαστη
  2. 1 Γιαούρτι 200 γρ., 3 κ.σ. βρώμη και 1 κ.γλ. μέλι
  3. 1 ολόκληρο αβγό, ένα ασπράδι, 1 φέτα ψωμί ολικής
  4. 1 ολόκληρο αβγό, μισό αβοκάντο και 1 κ.σ. Φιλαδέλφεια light
  5. 30 γρ. δημητριακά ή βρώμη με  ½ ποτήρι γάλα 1.5% λιπαρά ή γάλα αμυγδάλου ή καρύδας, 10 κομμάτια ανάλατους ξηρούς καρπούς και 1 φρούτο
  6. 2 γκοφρέτες ρυζιού με μία λεπτή στρώση ταχίνι και μέλι ή ταχίνι με κακάο ή φυστικοβούτυρο και 1 φρούτο
  7. 2 αυγά μάτια, 1 φρούτο και 1 φέτα ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως, φρυγανισμένο
  8. 1 μικρή μπαγκέτα με 1 φέτα τυρί light και 2 φέτες γαλοπούλα
  9. 1 μπισκότo digestive ή Πολυδημητριακών, 1 φρούτο, 10 κομμάτια ανάλατους ξηρούς καρπούς
  10. 2 γκοφρέτες ρυζιού με μία λεπτή στρώση Philadelphia light και μαρμελάδα (π.χ. φράουλα) χωρίς ζάχαρη και 1 αυγό βραστό
  11. Pancake με 2 αυγά, 1 μπανάνα και 2 κ.σ.  βρώμη, από πάνω 1 φρούτο (π.χ. 5 κομμένες φράουλες), λίγο μέλι (~2 κουταλάκια του γλυκού) και κανέλα
  12. 1 γιαούρτι 0% λιπαρά με γεύση (π.χ. κεράσι), 2 κουταλιές της σούπας cottage cheese, 1 κουταλιά της σούπας αποξηραμένα cranberries, 1 μπάρα δημητριακών
  13. 1 μικρή κούπα με: γάλα light, σπόροι Chia, μούσλι, κράνμπερι, χρυσό λιναρόσπορο
  14. Φρουτοσαλάτα με 2 φρούτα, 1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 5 κομμάτια θρυμματισμένη καρυδόψιχα, 1 κ.γλ. μέλι και κανέλα
  15. 1 φέτα (30-35γρ.) ψωμί ολικής αλέσεως, 1 φέτα τυρί light και 2 φέτες γαλοπούλα, 1 φρούτο και ½ ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι
  16. 1 φλιτζάνι νιφάδες βρώμης, 1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 2 κ.σ. σταφίδες, 4 αποξηραμένα βερίκοκα ή δαμάσκηνα
  17. Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και 1 φέτα γαλοπούλα, 1 ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι
  18. 1 μικρή αραβική πίτα, 1 κ.σ. τυρί cottage, 2-3 φέτες γαλοπούλας 0-3%  λιπαρά,  μαρούλι, ντομάτα

Related posts