Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
21 Σεπ 2019
Auto-Moto

Με στρατηγική μιας αλλαγής κέρδισε ο Leclerc στην Μόντσα

Έκανε τον καλύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά.

Την Κυριακή ξεκίνησε πρώτος

Και όταν λίγες ώρες αργότερα έπεσε η καρό σημαία του τερματισμού ο Μονεγάσκος οδηγός μόνο που δεν έκλαιγε.

Πρώτον γιατί έκανε υπερήφανους επί ιταλικού εδάφους τους οπαδούς της Ferrari.

Δεύτερον γιατί κέρδισε για δεύτερη φορά μετά το Spa.

Μπορεί ο Hamilton να πικράθηκε που δεν κέρδισε αλλά ήταν ο πρώτος που του έσφιξε το χέρι.

MONTE CARLO, MONACO – MAY 26: Lewis Hamilton, Mercedes AMG F1 W10 leads Valtteri Bottas, Mercedes AMG W10 and Max Verstappen, Red Bull Racing RB15 at the start of the race during the Monaco GP at Monte Carlo on May 26, 2019 in Monte Carlo, Monaco. (Photo by Andy Hone / LAT Images)

Ο οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc, πήρε την 2η συνεχόμενη νίκη του  ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής, από μαλακή σε σκληρή γόμα.

Είναι ο μόνος στον αγώνα που έκανε τέτοια επιλογή. Και δεν έχασε. Άντεξε στην πίεση

έδωσε στη Ferrari την πρώτη της νίκη, στη Monza, από το 2010, αφού άντεξε στην πίεση των οδηγών της Mercedes που ακολούθησαν στρατηγική μαλακής/μέσης γόμας και τερμάτισαν στην 2η και 3η θέση πίσω του.

Ποια είναι τα σημεία κλειδιά

  • Ο Lewis Hamilton με τη Mercedes επιχείρησε ‘undercut’ δηλαδή να περάσει το Leclerc μπαίνοντας στα pit, ένα γύρο νωρίτερα, όπου έβαλε τη μέση γόμα. Παραταύτα ο ρυθμός του Leclerc αποδείχτηκε ικανός για να τον διατηρήσει μπροστά, αφότου έκανε τη δική του αλλαγή επιλέγοντας σκληρή γόμα. Υπερασπίστηκε την πρώτη θέση ως το φινάλε.
  • Ο ταχύτερος γύρος αγώνα, επετεύχθη από το Lewis Hamilton, που έκανε δεύτερη αλλαγή στο τέλος και έβαλε ξανά τη μαλακή γόμα. Την ίδια στιγμή ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas πίεζε το Leclerc.
  • Οι συνθήκες παρέμειναν στεγνές μετά τη δυνατή νυχτερινή βροχή, με τη θερμοκρασία αέρα στους 21 βαθμούς Κελσίου και τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 35 βαθμούς Κελσίου.

Οι γόμες

  • ΣΚΛΗΡΗ C2: Τη χρησιμοποίησαν και οι δυο οδηγοί της Ferrari, ειδικά ο Leclerc ωφελήθηκε από την αντοχή και τη σταθερότητα της σε απόδοση, ώστε να πάρει τη νίκη, παρά την έντονη πίεση.
  • MEΣΗ C3: Κομβικό εργαλείο για όσους, εκκινούσαν από τις πιο πίσω θέσεις λόγω ποινών, στην προσπάθεια τους ν’ ανέλθουν. Όλοι οι οδηγοί από την 14η θέση και πίσω, εκκίνησαν μ’ αυτή τη γόμα.
  • ΜΑΛΑΚΗ C4: Οι δέκα πρώτοι εκκίνησαν μ’ αυτή το grand prix, καθώς η ταχύτερη στρατηγική με βάση τις εκτιμήσεις μας ήταν μαλακή/μέση γόμα. Κατά τη διάρκεια του αγώνα τη χρησιμοποίησαν όλοι οι οδηγοί εκτός από τους Norris και Russell.

Related posts