Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
26 Οκτ 2020
Υγεία

Με ποιες τροφές μπορούμε να αποβάλουμε το άγχος;

Το άγχος είναι μέρος της καθημερινότητα πολλών πολιτών, οι αστάθεια μέσα στην οποία ζούμε, αλλά και οι ρυθμοί της πόλης το κάνουν ακόμα πιο έντονο. Ειδικοί μας προτείνουν ορισμένες τροφές, ώστε να το αντιμετωπίσουμε.

Το άγχος μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την υγεία μας και το να μάθουμε πώς να το αντιμετωπίζουμε είναι πολύ σημαντικό. Σύμφωνα με τον γιατρό Ίαν Σμιθ, ειδικό για την υγεία του εντέρου και πετυχημένου συγγραφέα, η υγεία του εντέρου συνδέεται στενά με την ικανότητα του σώματός σας να διαχειρίζεται το άγχος.

«Η σχέση μεταξύ άγχους και εντέρου είναι πολύ βαθιά», λέει. «Η θλίψη ή η ανησυχία μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα στο ανοσοποιητικό σύστημα και κατά συνέπεια στο έντερο. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν ατελείωτα πλούσια σε προβιοτικά συστατικά, που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ένα πιο υγιές έντερο και ταυτόχρονα να μειώσετε το επίπεδο άγχους σας κατά τη διαδικασία», προσθέτει.

 

Τα κορυφαία τρόφιμα που προτείνουν οι ειδικοί για την υγεία των εντέρων

  • Άπαχες πρωτεΐνες πλούσιες σε ωμέγα-3

Ένα παράδειγμα είναι ο σολομός, ο οποίος περιέχει πολλά λιπαρά οξέα ωμέγα-3. Αυτά έχουν αποδειχθεί ότι βελτιώνουν τη διάθεση. Άλλες άπαχες πρωτεΐνες όπως το κοτόπουλο είναι επίσης πολύ καλή επιλογή: τα αμινοξέα που περιέχουν μπορούν να βοηθήσουν στη διάθεση, λέει ο Δρ Σμιθ. Αποφύγετε τα κρέατα με υψηλές ποσότητες κορεσμένων λιπαρών.

  • Φρούτα και μούρα

Φυτικές ίνες. Σύμφωνα με τον Δρ Σμιθ, η ίνα είναι ένας τεράστιος παράγοντας καλών βακτηρίων στο έντερο. Ορισμένα μούρα (όπως τα βατόμουρα) έχουν επίσης αποδειχθεί ότι μειώνουν την κορτιζόλη, μια ορμόνη του στρες που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη διάθεσή σας.

  • Αυγά, ξηροί καρποί και γαλοπούλα

Όλα αυτά τα τρόφιμα περιέχουν τρυπτοφάνη, η οποία είναι απαραίτητη για την παραγωγή σεροτονίνης, η οποία αποτελεί τον βασικό ενεργοποιητή καλής διάθεσης.

 

  • Μαύρη σοκολάτα

Η σοκολάτα περιέχει πολυφαινόλες, οι οποίες είναι εξαιρετικά αντιοξειδωτικά και έχουν αποδειχθεί ότι βελτιώνουν τη λειτουργία και τη διάθεση του εγκεφάλου. Μιλάμε μόνο για τη μαύρη σοκολάτα, όχι τις γάλακτος.

 

  • Φυτική διατροφή

Κόψτε τη ζάχαρη και το λίπος και φάτε μια ποικιλία από κυρίως φυτικά τρόφιμα και θα είστε σε καλή κατάσταση. Να τρώτε απ’ όλα τα φρούτα και τα λαχανικά, καθώς το καθένα θα περιέχει τα δικά του μοναδικά ευεργετικά είδη βακτηρίων.

Related posts