Είναι πανέμορφη και σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητη. Έχει καινοτόμο τεχνολογία κινητήρων και αποδίδει 381 ίππους. Έχει τέσσερις θέσεις αλλά απευθύνεται σε δύο. Άλλωστε η AMG SL 43 δεν είναι οικογενειακό αυτοκίνητο αλλά σπορ για ανθρώπους που θέλουν να «γεύονται» την ελευθερία τους και να κινούνται γρήγορα και με ασφάλεια.
Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητο παραγωγής ηλεκτρικός στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων κατευθείαν από τη Formula 1.
Η Mercedes μετά την παρουσίαση των δύο εκδόσεων με κινητήρες V8, παρουσιάζει την AMG SL 43 αποκλειστικά για τους λάτρεις των ακριβών εκδόσεων. Λίγοι αλλά καλοί θα είναι αυτοί που θα μπορούν να διαθέσουν 170.000 ευρώ για να κάνουν τις βόλτες τους με αυτό το «στολίδι».
Η εξωτερική σχεδίαση της SL 43 διαφέρει σε επιμέρους λεπτομέρειες από τα δύο οκτακύλινδρα μοντέλα. Για παράδειγμα, έχει διαφοροποιημένες μπροστινές και πίσω ποδιές, καθώς και στρογγυλό αντί για ορθογώνιο διπλό πλαίσιο συγκράτησης απολήξεων. Χαρακτηριστικές λεπτομέρειες της σχεδίασης του αμαξώματος είναι το μακρύ μεταξόνιο, οι κοντοί πρόβολοι, το μακρύ καπό κινητήρα, η μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα επιβατών με έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και το δυναμικό πίσω τμήμα. Όλα μαζί συνθέτουν τις χαρακτηριστικές αναλογίες της SL και χαρίζουν στο roadster την επιβλητική, δυναμική του εμφάνιση – μαζί με τους διογκωμένους θόλους των τροχών και τις μεγάλες ζάντες αλουμινίου που βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με το εξωτερικό περίβλημα.
Λόγω της πιο σπορ τοποθέτησης της νέας SL, επιλέχθηκε μια ηλεκτρική κουκούλα αντί για την προηγούμενη μεταλλική οροφή Vario. Η μείωση του βάρους κατά 21 κιλά και το χαμηλότερο κέντρο βάρους επιδρούν θετικά στη δυναμική οδήγησης και στο κράτημα στον δρόμο. Η πτύχωση Z (Z-fold), η οποία εξοικονομεί χώρο και βάρος, επιτρέπει την κατάργηση του συμβατικού καλύμματος στον χώρο της κουκούλας.
Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας εν σειρά τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας με κυβισμό δύο λίτρων που παρέχει αντίστοιχη δύναμη πρόωσης. Είναι η πρώτη φορά παγκοσμίως που χρησιμοποιείται ηλεκτρικός στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων σε αυτοκίνητο παραγωγής. Πρόκειται για τεχνολογία δανεισμένη από τη Formula 1.
Η AMG SL 43 αποδίδει 280 kW (381 hp) και μέγιστη ροπή 480 Nm συν την πρόσθετη ισχύ των 10 kW (14 hp) που παρέχει στιγμιαία η κινούμενη με ιμάντα μίζα-δυναμό (RSG) σε ορισμένες συνθήκες οδήγησης. Το νέο βασικό μοντέλο της οικογένειας SL διακρίνεται για τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό, ενώ τα πολυάριθμα προαιρετικά στοιχεία προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων εξατομίκευσης ενισχύοντας την άνεση και την ασφάλεια.
Υπάρχουν πάρα πολλά που θα μπορούσαμε να γράψουμε για αυτό το εκπληκτικό αυτοκίνητο. Όμως είναι λεπτομέρειες που αφορούν τους ιδιοκτήτες του και όχι όλο τον κόσμο. Άλλωστε μόνο αν το οδηγήσεις θα μπορείς να καταλάβεις τις διαφορές από τα προηγούμενα μοντέλα.