Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
06 Δεκ 2020
Αεροπορικά νέα

Lufthansa:Τέλος στα δωρεάν σνακ-Περισσότερες επιλογές στις  πτήσεις με φρέσκα,ποιοτικά γεύματα αλλά με …πληρωμή

Από την άνοιξη του 2021 οι αεροπορικές  εταιρίες τους γκρουπ  (Lufthansa, SWISS , Austrian Airlines)  θα διαθέτουν  μια ποικιλία γευμάτων και ροφημάτων στην Economy Class ακόμη και στις μικρές και μεσαίες πτήσεις.

Μη βιάζεστε να χαρείτε. Τα δωρεάν σνακ που διατίθενται έως σήμερα θα σταματήσουν να προσφέρονται.

Η πολιτική του ομίλου Lufthansa αλλάζει . Θα διαθέτει ποιοτικά  γεύματα και ροφήματα ακόμη και στις μικρές πτήσεις απλά όποιος  επιθυμεί να δοκιμάσει παραδοσιακές γεύσεις υψηλής ποιότητας θα πρέπει να πληρώσει ότι παραγγείλει. Όπως γίνεται δηλαδή στα ρεστοράν.

Ο Όμιλος ανακοίνωσε ότι θα τηρούνται τα  πρότυπα αυστηρών προδιαγραφών τόσο στην επιλογή όσο στην προετοιμασία και τη διανομή προϊόντων. Με τη νέα αυτή υπηρεσία, οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου αναμένεται να επενδύσουν περισσότερο στη βιωσιμότητα επιλέγοντας προϊόντα και συσκευασίες φιλικές προς το περιβάλλον και μειώνοντας τη σπατάλη τροφίμων μέσω της περισσότερο εξατομικευμένης παραγωγής.

Η Christina Foerster, Μέλος του Δ.Σ. του Ομίλου Lufthansa και υπεύθυνη για το Customer, IT & Corporate Responsibility δήλωσε σχετικά:

«Οι επιλογές των σνακ που προσφέρουμε στους επιβάτες της Economy Class δεν ανταποκρίνονται πάντα στις προσδοκίες τους. Η νέα υπηρεσία σχεδιάστηκε βάσει των σχολίων που έχουμε λάβει από τους επιβάτες μας. Δίνοντας τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων υψηλής ποιότητας, οι επιβάτες μας θα είναι σε θέση να επιλέγουν οι ίδιοι τα γεύματα και τα ροφήματα που θέλουν να απολαύσουν στο ταξίδι τους».

Οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου θα προσφέρουν διαφορετικές επιλογές γευμάτων και ποτών, ορισμένες από τις οποίες θα έχουν τοπικό χαρακτήρα. Το επίκεντρο σε όλες τις αεροπορικές μας θα είναι τα φρέσκα προϊόντα.

Η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σταδιακά από την άνοιξη του 2021. Η πρώτη εταιρεία που θα το εφαρμόσει θα είναι η Austrian Airlines, θα ακολουθήσει η  SWISS και στο τέλος θα το εφαρμόσει η  Lufthansa.

 

 

Related posts