Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
23 Ιαν 2022
Ελλάδα

Λουκέτο σε 1.200 καταστήματα του ομίλου ΖΑRA!- Η μεγάλη οικονομική ζημιά και η στροφή στις διαδικτυακές πωλήσεις

H ιδιοκτήτρια της αλυσίδας ZARA, Inditex, γνωστοποίησε χθες την πρώτη οικονομική ζημιά της που προκάλεσε η κρίση του κορωνοϊού και την ανάγκασε να κλείσει σχεδόν το  90% των καταστημάτων της για το τρίμηνο από τον Φεβρουάριο έως τον Απρίλιο.

Ο ιδιοκτήτης του Zara αναμένεται να κλείσει έως και 1.200 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, καθώς  προσπαθεί να αυξήσει τις διαδικτυακές πωλήσεις κατά τη διάρκεια του χάους που προκαλείται από την πανδημία του κορωνοϊού.

Η Inditex είπε ότι θα «απορροφήσει» μεταξύ 1.000 και 1.200 κυρίως μικρότερων καταστημάτων, τα οποία είχαν μεγάλες απώλειες. Μεταξύ αυτών των καταστημάτων – εκτός από τον Zara- βρίσκονται και εκείνα των Bershka, Pull & Bear και Massimo Dutti.

Το κλείσιμο αναμένεται να πραγματοποιηθεί στην Ασία και την Ευρώπη. Η Inditex ανακοίνωσε ότι το προσωπικό θα έχει ρόλους σε άλλες θέσεις εργασίας, όπως η αποστολή online αγορών.

Ο συνολικός αριθμός καταστημάτων θα μειωθεί από 7.412 σε 6.700 έως 6.900 μετά την αναδιοργάνωση, ο οποίος θα περιλαμβάνει επίσης το άνοιγμα 450 νέων καταστημάτων.

Η εταιρεία ανέφερε καθαρή ζημιά 409 εκατ. ευρώ κατά τη διάρκεια του τριμήνου του κορωνοϊού και σχεδόν το ένα τέταρτο των καταστημάτων του παρέμεινε κλειστό έως τις 8 Ιουνίου.

Ωστόσο, οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 50%, ενώ τον Απρίλιο παρουσίασαν αύξηση 95%.

Η Inditex είπε ότι θα επιταχύνει την προσπάθειά της να πουλήσει περισσότερα ρούχα στο διαδίκτυο, καθώς επιδιώκει να ανταγωνιστεί άλλε μεγάλες αλυσίδες, όπως η H&M.

Σύμφωνα με το νέο σχέδιο της Inditex, οι διαδικτυακές πωλήσεις θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 25% του συνόλου έως το 2022, σε σύγκριση με το 14% το οικονομικό έτος 2019. Τα μεγαλύτερα καταστήματα θα λειτουργούν ως σημεία διανομής για διαδικτυακές πωλήσεις.

Η Inditex, που ελέγχεται από τον ιδρυτή της, Amancio Ortega, σκοπεύει να δαπανήσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ στην online προσφορά της έως το 2022 και άλλα 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ σε καταστήματα για να τους επιτρέψει να ενσωματωθούν καλύτερα σε ιστότοπους για ταχύτερες παραδόσεις και παρακολούθηση προϊόντων σε πραγματικό χρόνο.

Related posts