Στην ώρα τους – όπως όλοι οι Λονδρέζοι-, φθάνουν τα αεροπλάνα της Ιρλανδικής RYANAIR . Φαίνεται όμως ότι το να φτάνεις στον προορισμό σου, στην ώρα σου, είναι κάτι που πρέπει να διαφημίζεται.
Όταν πρόκειται όμως για αεροπλάνα , όταν οι πτήσεις είναι φιξαρισμένες, όταν όλα δουλεύουν σωστά είναι λογικό να προσγειώνονται τα αεροπλάνα στην ώρα τους.
Πάντως η Ryanair, ανακοίνωσε (22 Ιουλίου) τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών, τα οποία επιβεβαιώνουν πως είναι η No 1 αεροπορική εταιρία σε εξυπηρέτηση στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα:
• Το 91% των περισσότερων από 55,000 πτήσεων φτάσανε στην ώρα τους
• Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
• Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 2,000 επιβάτες
• Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
“H Ryanair μετέφερε πάνω από 9.5εκ. πελάτες τον Ιούνιο με το 91% των 55,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την επιβατική εμπειρία. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούν πλέον να κάνουν κρατήσεις ακόμα νωρίτερα μέσο της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας και ολοκαίνουργιας εφαρμογής μας, να μεταφέρουν δεύτερη δωρεάν χειραποσκευή, να επωφεληθούν από τις αριθμημένες θέσεις και από τις υπηρεσίες Family Extra και Business Plus και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές συσκευές τους καθ’ όλη την διάρκεια της πτήσης τους καθώς η Ryanair συνεχίζει να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους σε όλες τις αγορές μας”.
Related posts
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
Ο Νίκος Ξυδάκης και η Όλια Λαζαρίδου παρουσιάζουν έργο της Έμιλυ Ντίκινσον
«Σαν τα παιδιά, η Ντίκινσον ρουφάει τον κόσμο αφιλτράριστο – κάθε χαρά της είναι απέραντη, κάθε της λύπη απαρηγόρητη. Οι…