Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
28 Σεπ 2020
Auto-Moto

Lewis Hamilton:«Η καρδιά μου κόντεψε να σπάσει όταν κλατάρισε το λάστιχο»

Απόλυτος κυρίαρχος στο Βρετανικό GRAND PRIX 2020 – RACE ,ο οδηγός της  Mercedes, Lewis Hamilton. Κέρδισε την pole position.Ξεκίνησε πρώτος, δημιούργησε τεράστια απόσταση ασφαλείας και με τη στρατηγική μιας αλλαγής –αντικατέστησε τη μέση γόμα με σκληρή στον 13ο γύρο ενώ βρισκόταν στον αγώνα αυτοκίνητο ασφαλείας-  και είδε πρώτος την καρό σημαία με τρείς τροχούς.Όταν τερμάτισε ο οδηγός της  Mercedes είπε:

«Η καρδιά μου κόντεψε να σπάσει όταν κλατάρισε το λάστιχο»

Το θέμα όμως είναι γιατί κλατάρισαν στις δύο Mercedes  οι μπροστινοί αριστεροί τροχοί. Πρέπει να το δουν οι τεχνικοί της Pirelli.Το εμπρός αριστερά ελαστικό του κατέρρευσε στον τελευταίο γύρο, για λόγους που ακόμη ερευνώνται, παραταύτα κατόρθωσε να κερδίσει στον αγώνα.  Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas και ο Carlos Sainz με τη McLaren επίσης είχαν θέμα με τα ελαστικά στον προτελευταίο και στους τελευταίους γύρους αντίστοιχα.

Ο Max Verstappen της Red Bull τερμάτισε τελικά δεύτερος, αφού πραγματοποίησε μια δεύτερη αλλαγή, στο φινάλε. Εκεί έβαλε τη μαλακή γόμα και πήρε τον εξτρά βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Οι θερμοκρασίες ήταν παρόμοιες με του Σαββάτου, περίπου 40 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα μετά από μια ασυνήθιστα ζεστή Παρασκευή.

Ο μόνος οδηγός που δε σταμάτησε όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν ο Romain Grosjean με τη Haas. Παρέμεινε στην πίστα με το αρχικό σετ μέσης γόμας και μετά από 36 γύρους έβαλε τη σκληρή γόμα.

MARIO ISOLA, επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

“Προφανώς θα διερευνήσουμε τι ακριβώς συνέβη στα ελαστικά των δυο Mercedes και της McLaren του Carlos Sainz στους τελευταίους δυο γύρους του αγώνα. Αυτό που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι πως τα ελαστικά που ενεπλάκησαν σε αστοχία είχαν εξαντληθεί μετά από 40 γύρους αγώνα: παρότι κάποιοι εξ’ αυτών των γύρων ήταν πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Η εξέλιξη του αγώνα επηρεάστηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας, η δεύτερη εμφάνισή του, οδήγησε σχεδόν όλους στα pit. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ένα πολύ μεγάλο δεύτερο μέρος. Μετά από πλήρη ανάλυση θα είμαστε σε θέση να καταλάβουμε τι ακριβώς συνέβη. Προφανώς αυτή είναι μια πολύ σημαντική πληροφορία ενόψει του επόμενου αγώνα, εδώ, το Σαββατοκύριακο.”

 

 

 

Related posts