Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
10 Δεκ 2019
Auto-Moto

Κυπριακή νίκη στο Ράλι Sprint Βοιωτίας 2019

Η επιστροφή της ιστορικής Ειδικής Διαδρομής «Σκούρτα» στο ελληνικό αγωνιστικό στερέωμα, η νίκη του Κυπριακού πληρώματος των Φοίβου Νικολάου – Σάββα Ζάκου με Mitsubishi Lancer EvoIX και η ανάδειξη των φετινών Κυπελλούχων Ράλι Χώματος ήταν τα συστατικά της επιτυχίας του Rally Sprint Βοιωτίας, του νέου αγώνα του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., που έκλεισε το φετινό θεσμό του Κυπέλλου σε ιδιαίτερα εορταστικό κλίμα και με αρκετά μεγάλο αριθμό θεατών.

Παρότι ο πρωινός ήλιος που έλαμπε στη Βοιωτία είχε «δόντια», η φιλοξενία ήταν θερμή -καθώς αρκετοί θεατές τίμησαν τον αγώνα- τόσο από τους κατοίκους της περιοχής, όσο και σε διοικητικό επίπεδο από την Τοπική Κοινότητα Σκούρτων, τη Δημοτική Ενότητα Δερβενοχωρίων και το Δήμο Τανάγρας.

Οι αγωνιζόμενοι έμειναν εντυπωσιασμένοι από την ταχύτητα και την τεχνική πρόκληση της «ακροπολικής» Ειδικής Διαδρομής των Σκούρτων. Οι Νικολάου-Ζάκου κέρδισαν και τα τρία περάσματα από την ΕΔ. Στο δεύτερο από τα τρία ήταν που κατάφεραν να χτίσουν μικρή διαφορά από τους Θέμη Χαλκιά – Λεωνίδα Μαχαίρα, με ίδιο αυτοκίνητο, και να την κρατήσουν στα μόλις 7,33 δευτ. μέχρι τέλους.

Ωστόσο, ήταν οι τρίτοι της γενικής κατάταξης του σημερινού αγώνα που είχαν τον κυριότερο λόγο να πανηγυρίζουν: οι Γιάννης Μποζιονέλος και Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer EvoV/VI) αναδείχθηκαν με αυτό το αποτέλεσμα Κυπελλούχοι Ελλάδας Ράλλυ Χώματος 2019 στη γενική κατάταξη όσο και στην Κατηγορία C2! Το ίδιο επίτευγμα σημείωσαν, «σκαρφαλώνοντας» μάλιστα στην 9η θέση της γενικής σήμερα, οι «Backo»-«Άρης Ιαβέρης», στην κατηγορία F2.

Πίσω στο Rally Sprint Βοιωτίας, στην κατηγορία C5 οι Σταμάτης Παντιέρας – Βασιλική Κουρτίδου βρήκαν από νωρίς σπουδαίο ρυθμό με το νέο τους Honda Civic Type R και με χρόνους δεκάδας τερμάτισαν στην 7η θέση, την πρώτη πίσω από την «αρμάδα» των Mitsubishi Lancer Evo, και βέβαια στην πρώτη της F2. Αντίστοιχα, πετυχαίνοντας χρόνους εντός της δεκάδας -με εξαίρεση στο δεύτερο πέρασμα που αντιμετώπισαν ένα μηχανικό πρόβλημα- στη C3 κυριάρχησαν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου και Απόστολος Μακάριος με το πανέμορφο Ford Escort RS2000.

Η C4 ήταν «υπόθεση» των Ιωάννη Γιώτη και Χρήστου Φαρμάκη, που ήταν ταχύτεροι της κατηγορίας και στα τρία περάσματα από τα «Σκούρτα» – και μάλιστα ανταγωνιστικοί αυτοκινήτων ισχυρότερων κατηγοριών. Στη C6, μετά το αρχικό προβάδισμα των Παπαδά-Σωτηρόπουλου που έληξε άδοξα λόγω προβλήματος στη 2η Ειδική, ανέβηκαν πρώτοι οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος και Ανδρέας Βασιλόπουλος (Toyota Starlet) και κατάφεραν να μείνουν εκεί. Πρόκειται για άλλο ένα καλό αποτέλεσμά τους, που τους χάρισε τη δεύτερη θέση του Κυπέλου στη F2! Ταχύτεροι μεταξύ των Ιστορικών αυτοκινήτων ήταν οι Μανώλης Χαλιβελάκης – Μανώλης Χαλιβελάκης, με Ford Escort Mk2 RS2000.

 

Related posts