Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
25 Αυγ 2019
Auto-Moto

Ξεπέρασε τις 1 εκατ. προβολές το ψηφιακό σποτ «Seduction» για το νέο Fiat 500 Abarth 2012

Χάρη στο υψηλών επιδόσεων styling και στην εντυπωσιακή συμπρωταγωνίστριά του, το πρώτο σποτάκι της FIAT για τα social media, διάρκειας 60 δευτερολέπτων, για την προώθηση του νέου Fiat 500 Abarth «ξελόγιασε» πάνω από 1 εκατ. άτομα στο YouTube μέσα σε μία μόλις εβδομάδα!

Το ψηφιακό σποτ με τον τίτλο «Seduction» προβλήθηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το 2011 παρουσία εκατοντάδων δημοσιογράφων και, στη συνέχεια, αναρτήθηκε στο κανάλι της FIAT στο YouTube. Χωρίς να έχει προβληθεί ποτέ στην ελεύθερη ή στη συνδρομητική τηλεόραση, έγινε ταχύτατα γνωστό στο Διαδίκτυο και προσέλκυσε την παγκόσμια προσοχή. Το σποτ παρουσιάζει τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Fiat 500 Abarth ως ενός αισθησιακού και εξαιρετικά εντυπωσιακού μοντέλου και δείχνει τι συμβαίνει την πρώτη φορά που ένας πελάτης συναντά αυτό το sport αυτοκίνητο.

Το σποτ τελειώνει με ένα σέξι και αιχμηρό μήνυμα: «Fiat 500 Abarth. Δεν θα ξεχάσεις ποτέ την πρώτη φορά που το είδες».

«Είναι ιδιαίτερα συγκινητικό να μαθαίνουμε στη FIAT ότι το σποτάκι μας κέρδισε την προσοχή τόσων πολλών ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο», δήλωσε ο Olivier Francois, επικεφαλής του FIAT Brand και διευθυντής Μάρκετινγκ του ομίλου Chrysler Group LLC. «Αυτό που δημιουργήσαμε ως εισαγωγικό βίντεο για το ντεμπούτο του Fiat 500 Abarth στις ΗΠΑ αποκτά διεθνή δυναμική και γίνεται είδηση από μόνο του. Πραγματικά, έχει γίνει ένας γοητευτικός τρόπος για να διατηρήσουμε τον ενθουσιασμό και να κάνουμε ακόμη πιο γνωστό το τελευταίο μοντέλο μας».

Το ψηφιακό σποτ «Seduction» δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον όμιλο «The Richards Group» και μπορεί να το παρακολουθήσει κανείς στο κανάλι της FIAT ή στο Youtube.

Related posts