Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
15 Απρ 2021
Auto-Moto

Κωδικός RS27

 



Ενας συνδυασμος ενός ταχυτατου και εξυπνου οδηγου,μιας αρτιας ομαδας και ενός κινητηρα χαρισαν για το 2011 έναν παγκοσμιο τιτλο στη φορμουλα 1.

Ο Sebastian Vettel, η Red Bull Racing και η Renault με τον V8 κινητήρα των 2,4λίτρων με τον κωδικό RS27 εκαναν τον καλυτερο «γαμο».Ο σημερινος τιτλος για τον Sebastian Vettel είναι ο δευτερος συνεχομενος για τον οδηγο που παντα εχει ένα καλο λογο να πει για ολους τους οδηγους της F1.

Με 15 pole positions και 9 νίκες και με το που επεσε η σημαια του τερματισμου στην πιστα της Ιαπωνιας ο Vettel χαμογελασε.Και μαζι με αυτόν εκατονταδες αλλοι συνεργατες του που ολοι μαζι δουλεψαν αριστα για το δευτερο παγκοσμιο τιτλο.

Η συνεργασία Red Bull Racing & Renault ξεκίνησε το 2007, όπου ο V8 κινητήρας των 2,4λίτρων με τον κωδικό RS27 της Renault, που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Viry-Châtillon, τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στο σασί της ομάδας της Red Bull Racing. Την πρώτη μόλις χρονιά της συνεργασίας των δύο εταιρειών, ο κινητήρας RS27 οδήγησε τη Red Bull στην κατάκτηση της 5ης θέσης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών.

Με μόλις 2 χρόνια συνεργασίας, το 2009 ο συνδυασμός Red Bull & Renault, άρχισε να αποδίδει καρπούς, κατακτώντας με το ξεκίνημα του Πρωταθλήματος την pole position στο Grand Prix της Κίνας. Επόμενο ήταν να ακολουθήσει και η πρώτη νίκη της Red Bull Racing, με τον Sebastian Vettel να κατακτά την πρώτη του νίκη με ιδιαίτερα εμφατικό τρόπο. Τη συγκεκριμένη χρονιά ακολούθησαν 5 ακόμα πρώτες θέσεις και pole positions, επιδόσεις που χάρισαν στην Red Bull Racing-Renault τη 2η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Η πορεία ήταν λίγο ως πολύ προδιαγεγραμμένη και για το πρωτάθλημα του 2010. Η ομάδα της Red Bull Racing-Renault τήρησε τις υποσχέσεις της και ικανοποίησε τις προσδοκίες που είχε δημιουργήσει από το 2009 : pole position «με το καλημέρα» στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, και 1η θέση στο βάθρο των νικητών στον 3ο γύρο του Πρωταθλήματος στην Μαλαισία. Η πορεία συνεχίστηκε με τον πλέον θριαμβευτικό τρόπο, όπου η ομάδα παρά τις 9 νίκες και τις 15 pole positions, χρειάστηκε να φτάσει μέχρι τους τελευταίους αγώνες για να αποδείξει ακόμα μία φορά την υπεροχή της. Χρειάστηκε ο προτελευταίος αγώνας στη Βραζιλία για την εξασφάλιση του τίτλου στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών, ενώ ο Sebastian Vettel έπρεπε να περιμένει μέχρι και τον τελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος στον αγώνα του Abu Dhabi για να στεφθεί για πρώτη φορά Πρωταθλητής Οδηγών.

Ο Carlos Ghosn, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, σχολίασε : ‘Εκφράζουμε τα θερμότερά μας συγχαρητήρια στον Sebastian Vettel και σε όλα τα μέλη της ομάδας της Red Bull Racing. Η συνεργασία ανάμεσα στη Renault και τη Red Bull έφτασε πολύ γρήγορα να έχει εξελιχθεί στην πλέον επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ κατασκευαστών κινητήρων και σασί στη Formula 1,αλλά και στην μακρόχρονη αγωνιστική ιστορία της Renault’.

 

 

 

Related posts