Subscribe Now
Trending News
Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
02 Δεκ 2024
Auto-Moto

Κέρδισε τον αγώνα αλλά και τις εντυπώσεις  ο Γιάννης Μπαντούνας στο ράλι Φθιώτιδας

Δύο στα δύο έκανε ο Γιάννης  Μπαντούνας στο  επιτυχημένο εγχείρημα των δύο αγώνων των Πανελλήνιων Πρωταθλημάτων Ράλι  Ασφάλτου και Χώματος της ΑΛΑΛ .  Έχοντας στο δεξί μπάκετ τον  Κωνσταντίνο  Σούκουλη,  με το κόκκινο Mitsubishi EvoV/VI κέρδισαν το χωμάτινο Ράλι Φθιώτιδος και διπλασίασαν τις νίκες τους σε ισάριθμους αγώνες φέτος.

Οι νικητές μοιράστηκαν από δύο νίκες στις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές με τον Ιορδάνη Σερδερίδη και τον συνοδηγό του Frederic Miclotte, που ανέβασαν λίγο το ρυθμό τους με το εντυπωσιακό Skoda Fabia R5 στο πλαίσιο της προετοιμασίας τους για το Ράλι  Ακρόπολις, σε λιγότερες από είκοσι μέρες. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου του χωμάτινου Ράλι Φθιώτιδος 2018 ανέβηκαν ο Θέμης Χαλκιάς με τον Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi EvoΧ / C2/Ν4), αφήνοντας στην τρίτη θέση τους Σερδερίδη-Miclotte.

Οι Μπαντούνας-Σούκουλης κέρδισαν τα δύο περάσματα από τη Γραμμένη – το δεύτερο εκ των οποίων μειώθηκε κατά 7,52 χιλιόμετρα (στα 14,45 χλμ.) στο ξεκίνημά της, εξαιτίας της κυκλοφορίας μέσα στην Ειδική μεγάλων ζώων κοντινής κτηνοτροφικής μονάδας. Αντίστοιχα, ο Σερδερίδης πέτυχε τον πρώτο χρόνο στις δύο Ειδικές της «Δίβρης», στην πρώτη εκ των οποίων οι Σερδερίδης, Χαλκιάς και Μπαντούνας χωρίστηκαν από 4,56 δευτερόλεπτα. Όμως, η σημαντική διαφορά με την οποία ο Μπαντούνας επικράτησε στις δύο Ειδικές της Γραμμένης δεν άφησε στους αντιπάλους του περιθώρια αντίδρασης.

Ο Γιώργος Κεχαγιάς και ο Βασίλης Μπασιούκας βγήκαν νικητές στη μάχη των Mitsubishi EvoΙΧ με τους Γιώργο Φιλιππίδη και «Huffy», ενώ πολύ εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις του ταχύτατου Γιάννη Αναγνωστάκου, ο οποίος με τον συνοδηγό του Χρήστο Μπακλωρή και το Citroen C2 GT της C5 κέρδισε την κατηγορία F2 θέτοντας εαυτόν επικεφαλής από την πρώτη κιόλας Ειδική, και κατακτώντας την 6η θέση της γενικής!

Οι «EL NAK Jr» και Ανδρέας Βίγκος (Renault Clio Sport) στερήθηκαν την ευκαιρία να ακολουθήσουν τη μάχη της κατηγορίας, αφού μετά το δεύτερο χρόνο στην πρώτη Ειδική, στην επόμενη είχαν έξοδο από το δρόμο. Το αυτοκίνητο ανετράπη, αλλά το πλήρωμα δεν υπέστη τραυματισμούς και δεν υπήρξαν σοβαρές συνέπειες πλην μικρών υλικών ζημιών.

Εξίσου εντυπωσιακός ήταν και ο Θεόδωρος Τσάκαλος με την πλοήγηση του Δημήτρη Φαρακλιώτη, καθώς με το Toyota Yaris όχι μόνο κέρδισε τη C6, αλλά και ανέβηκε στην 8η θέση της γενικής κατάταξης! Πίσω τους, στην 9η, οι Κωνσταντίνος και Γιώργος Αντωνίου (Ford Escort RS2000 / C3/E11) ήταν οι ταχύτεροι μεταξύ των αυτοκινήτων προδιαγραφών C3.

Στον αγώνα αυτό 12 πληρώματα δεν κατάφεραν να δουν τη σημαία του τερματισμού. Από τις 12 εγκαταλείψεις,  οι τέσσερις οφείλονται  σε εξόδους από το δρόμο, ευτυχώς χωρίς  σοβαρές συνέπειες. Οι άλλοι οκτώ εγκατέλειψαν από μηχανικά προβλήματα.

Οι δύο αγώνες –Ασφάτινος το Σάββατο και χωμάτινος την Κυριακή –  δεν θα ήταν εφικτοί χωρίς την αμέριστη συμπαράσταση και φιλοξενία του Δήμου Λαμιέων, την πολύτιμη βοήθεια της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, καθώς και τις δυνάμεις του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας, των όμορων Δήμων Δελφών και Μακρακώμης, και φυσικά των χορηγών -της αντιπροσωπείας και Service αυτοκινήτων «Ford Ντουλάκης»,  της εταιρείας κατασκευών «Ntelis» και της «Pontikas Marble»- και των υποστηρικτών «Vento Café», του νερού «Ιόλη» και των συστημάτων πλοήγησης MyTrack.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο χωμάτινο σκέλος του Ράλι Φθιώτιδος ανέβηκε ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο πρωταθλητής του WRC Trophy το 2017, συμμετείχε στον αγώνα που είχε ως επίκεντρο τη Λαμία, με στόχο να πάρει μια πρώτη γεύση από τις ειδικές διαδρομές τις οποίες θα συναντήσει σε 3 εβδομάδες στο Ράλι Ακρόπολις. Ο Καβαλιώτης οδηγός, μάλιστα, κέρδισε τις δύο από τις τέσσερις δοκιμασίες του αγώνα και δηλώνει πανέτοιμος για τον τρίτο γύρο του Πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι.

Οι δηλώσεις τω πρωταγωνιστών

Γιάννης Μπαντούνας / 1ος γενικής (Mitsubishi EvoV/VI / C2/A8)

«Ήταν ένας πάρα πολύ ωραίος αγώνας. Οι Ειδικές ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, η οργάνωση δούλεψε πάρα πολύ για να τις φτιάξει μετά τις κακές καιρικές συνθήκες των προηγούμενων ημερών. Όλα πήγαν για εμάς κατ’ ευχήν, κινηθήκαμε γρήγορα στην πρώτη Ειδική που μας ταίριαζε περισσότερο οδηγικά, φυλαχτήκαμε λίγο στη δεύτερη και όλα καλά.»

 

Θέμης Χαλκιάς / 2ος γενικής (Mitsubishi EvoΧ / C2/Ν4)

«Πολύ όμορφος αγώνας. Μας έκανε το κέφι ο καιρός, και είμαστε ευτυχείς που ήρθαμε πίσω σώοι, και σε καλή θέση.»

 

Ιορδάνης Σερδερίδης / 3ος γενικής (Skoda Fabia R5 / C1/R5)

«Ήταν μία από τις καλύτερες εμπειρίες μου σε χωμάτινη επιφάνεια. Απόλαυσα το αυτοκίνητο και ο πρώτος μου χωμάτινος αγώνας με αυτό ήταν αληθινά καλός. Οι Ειδικές είναι καλές, η οργάνωση είναι καλή, ο καιρός είναι καλός, οπότε ήταν ένα πολύ καλό διήμερο για μένα και το διασκέδασα πολύ. Ήταν επίσης μια καλή προπόνηση για μένα πριν το Ακρόπολις. Δεν ξέρω τους συμμετέχοντες ακόμα, αλλά το καλύτερο αποτέλεσμα για μένα στο Ακρόπολις ήταν η 10η θέση το 2015 κι ελπίζω σε κάτι καλύτερο φέτος.»

Γιάννης Αναγνωστάκος / 1ος κατηγορίας F2 (Citroen C2 GT / C5/R2B)

«Η ημέρα κύλησε μια χαρά. Στις πρώτες Ειδικές δεν είχαμε κανένα πρόβλημα, αλλά παρουσιάστηκε ένα στη δεύτερη Δίβρη, στην τελευταία Ειδική – κάτι με το αμορτισέρ, που προκαλούσε αστάθεια ακόμα και στην ευθεία. Μιας και ήμασταν αρκετά μπροστά, είπαμε να πάμε για τον τερματισμό. Οδηγούσα για πρώτη φορά αυτό το [Citroen] C2, είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, δυνατό, και θεωρώ ότι αν πας καλά με αυτό το αυτοκίνητο μπορείς να είναι ψηλά στη γενική.»

Θεόδωρος Τσάκαλος / 1ος κατηγορίας C6 (Toyota Yaris C6/A5)

«Είχαμε κάποια προβληματάκια στο πρώτο σκέλος – στο δεύτερο πήγαμε καλύτερα, και βγήκε το αποτέλεσμα. Το καλό είναι ότι κράτησε ο καιρός, και το ευχαριστηθήκαμε.»