Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
07 Φεβ 2023
Blender

Καταστηματάρχης θέλησε να δώσει ένα μάθημα στους αγενείς πελάτες!

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο ιδιοκτήτης καφετέριας, Austin Simms, είχε κουραστεί να έρχεται αντιμέτωπος καθημερινά με αγενείς πελάτες και λόγω αυτού, αποφάσισε να μην μείνει άπραγος.

Συγκεκριμένα, τοποθέτησε πινακίδα έξω από το κατάστημα του, δίνοντας οδηγίες “καλών τρόπων” προς τους ενδιαφερόμενους αγοραστές. Κατά συνέπεια, όσοι ζητούν απλά καφέ θα χρεώνονται με 5 δολάρια, ενώ αυτοί που προσθέτουν και “παρακαλώ” στο τέλος της πρότασης, με 3. Όσοι όμως μπουν στον κόπο να χαιρετήσουν, σε συνδυασμό με τη “μαγική” λέξη, θα μπορούν να απολαύσουν το ρόφημα τους με μόλις 1 δολάρια και 75 σεντς!

Μάλιστα ο καταστηματάρχης, φαίνεται να το εννοεί:  “Αποφάσισα – καθώς χρειάζεται να λύσω όλες τις αδικίες στον κόσμο – να ξεκινήσω να χρεώνω περισσότερο τους ανθρώπους που δεν “σπαταλούν” χρόνο να πουν ούτε ένα “γεια” , να επικοινωνήσουν και να συνειδητοποιήσουν ότι όλοι είμαστε πίσω από τον γκισέ” δήλωσε σε δημοσιογράφο τοπικού δικτύου.

Related posts