Subscribe Now
Trending News
Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
21 Μαρ 2025
Ελλάδα

Υποσχέσεις για τρένα εξπρές από το 2017

Η απόφαση πάρθηκε την Τετάρτη 30-07-2014. Έγινε μάλιστα και σχετική ενημέρωση των μελών της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, από τον Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχαήλ Παπαδόπουλο, και το Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ, κ. Κωνσταντίνο Σπηλιόπουλο.
Αν όλα πάνε καλά και δεν σκαλώσει πουθενά το πρότζεκτ τότε θα πηγαίνουμε από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη στο τέλος του 2016 η αρχές του 2017 ( κρατάμε το 2017 για να είμαστε σίγουροι) σε 3,5 ώρες και από την Αθήνα στην Πάτρα σε δύο ώρες.
Η απόφαση είναι να συνεχισθούν και να ολοκληρωθούν τα έργα της σιδηροδρομικής υποδομής, η ολοκλήρωση της αποκατάστασης του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου, κατασκευή της σιδηροδρομικής επιδομής, κατασκευή των Η/Μ εγκαταστάσεων εντός των σηράγγων και των Κτιρίων Εξυπηρέτησής τους, κατασκευή ηλεκτρονικού συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας για την σηματοτεχνική εξασφάλιση της γραμμής, καθώς και εγκατάσταση συστήματος αυτόματης προστασίας συρμών ETCS γραμμής επιπέδου1 (level 1) και εγκατάσταση Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων, στο τμήμα από την έξοδο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κιάτου έως τη συμβολή της Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ. με την μελλοντική Σιδηροδρομική Γραμμή (Σ.Γ.) προς τον Λιμένα Αιγίου και πριν την Σιδηροδρομική Στάση της Ροδοδάφνης.
Η δαπάνη του έργου, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό της Υπηρεσίας, ανέρχεται συνολικά σε 273.000.000 € και μετά από την ολοκλήρωση της δημοπρασίας και την έκπτωση, το συμβατικό τίμημα διαμορφώνεται στα 227.043.595,76€, χωρίς Φ.Π.Α. και Αναθεώρηση.
Με την σύμβαση αυτή, ολοκληρώνεται ένα σημαντικό τμήμα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων μεταξύ ΚΙΑΤΟΥ – ΠΑΤΡΑΣ, που είναι ο συνδετήριος άξονας της πρωτεύουσας με την Πάτρα, το τρίτο σε μέγεθος οικονομικό κέντρο της χώρας και το οποίο αποτελεί τμήμα του κεντρικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας-Ειδομένη (ΠΑΘΕΠ).