Μέχρι και 377 ευρώ ετησίως, μπορεί να εξοικονομήσει ένα ελληνικό νοικοκυριό από τις προσφορές στα ράφια των σούπερ μάρκετ, όπως γνωστοποίησε έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), σε δείγμα 2.000 καταναλωτών.
Σύμφωνα, με τα περαιτέρω στοιχεία της έρευνας, το ποσό αυτό ενδέχεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια, ενώ πλέον οι Έλληνες “κυνηγούν” όλο και περισσότερο τις προσφορές και τις εκπτώσεις στα καταστήματα οικιακών αγαθών και τροφίμων, σε μια προσπάθεια εξοικονόμησης χρημάτων.
Μάλιστα, 2 στους 5 (40%) επισκέπτονται τα σούπερ μάρκετ, λόγω κάποια προσφοράς που είχε αναγγείλει το κατάστημα. Μάλιστα, οι 8 στους 10 καταναλωτές, έχουν υιοθετήσει αυτόν τον συνδυασμό αγορών (προσφορά-έκπτωση τιμής), ενώ προτίμηση στα προϊόντα με την ταμπέλα της προσφοράς, δείχνουν οι 6 στους 10, έναντι σ’ αυτά με μείωση τιμής.
Λόγω αυτού του δεδομένου, η αγορά δείχνει να προβληματίζεται, διότι έχουν αρχίσει να εξαντλούνται τα περιθώρια, λιανεμπόρων, αλλά και προμηθευτών, στην χρηματοδότηση που απαιτείται για να στηριχθούν οι προσφορές.
Related posts
Αναζήτηση
Τελευταία νέα
Από 6–12 Φεβρουαρίου 2023: Ποια ζώδια επηρεάζονται από την Πανσέληνο
Από την αστρολόγο και διαισθητική σύμβουλο Αλεξάνδρα Καρτά Γενικότερα αυτή η εβδομάδα είναι πιο ήσυχη από την προηγούμενη, αλλά δεν…