Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
27 Σεπ 2020
Auto-Moto

Η V.W ανέβασε πολύ τον πήχη για το Golf 1.2 TSi


Του Πέρη Χαλάτση

Όταν σέβεσαι τις λέξεις και τα ονόματα που άφησαν εποχή στο χώρο της αυτοκίνησης πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός σε ότι λες. Στην περίπτωση της V.W όταν αναφέρεσαι στο Golf βάζεις στα υπόψη σου, την προϊστορία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ενώ παράλληλα εκτός από το σεβασμό είσαι ταυτόχρονα και πιο αυστηρός γιατί οι απαιτήσεις σου είναι υψηλότερες.
Σήμερα πρέπει να προσέχουμε διπλά. Πρώτον γιατί οι φωστήρες που μας διοικούν, αυτοί που λέγονται υπουργοί, μόνο κακό μας κάνουν καθημερινά και δεύτερον γιατί το αυτοκίνητο σήμερα αντί να είναι μέσον μεταφοράς και διασκέδασης έχει καταντήσει να είναι είδος πολυτελείας. Όποιος έχει αυτοκίνητο σήμερα και μάλιστα καλό τιμωρείται. Είναι τόσο υψηλοί οι φόροι – κυρίως στα μεγάλα κυβικά – που οι εταιρίες πλέον το σκέφτονται να εισάγουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα.
Έτσι αρκούνται σ αυτά που η τσέπη μας αντέχει.
Το νέο Golf 1.2 TSi που οδηγήσαμε είχε και εξακολουθεί να έχει μεγάλη εμπορική επιτυχία. Είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο της νεολαίας,Ενα μικρομεσαίο αυτοκίνητο 7ης γενιάς με ανεβασμένο τον πήχη των απαιτήσεων.
Οδηγήσαμε το Golf 1.2 TSi στην έκδοση των 85 ίππων. Αν και δεν είναι ο κινητήρας με πετρέλαιο αλλά με βενζίνη, μπορούμε να πούμε ότι ήταν αρκετά οικονομικός όταν φυσικά οδηγείται με σωφροσύνη. Όταν κινείσαι λογικά η μέση κατανάλωση κυμαίνεται κάπου ανάμεσα στα 6 με 6.5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Οδηγώντας το αυτοκίνητο σε πιεστικούς ρυθμούς βλέπαμε ότι υπήρχε αυξημένη κατανάλωση. Όταν ο ρυθμός γινόταν λογικός, η κατανάλωση ελαττωνόταν σημαντικά.
Για να μην μπερδευτείτε θα πρέπει να σας διευκρινίσουμε ότι ο κινητήρας στα 1400 κ.εκ που αποδίδει τα ίδια άλογα δεν έχει καμία σχέση με αυτόν που είχαμε εμείς κάτω από το καπό μας. Δεν καταλαβαίναμε τόσο το τούρμπο αλλά την δύναμη που είχε στην επιτάχυνση του. Φυσικά μιλάμε για 1200 κ.εκ αυτοκίνητο.
Το σασμάν δούλευε σωστά σε όλο το φάσμα των στροφών του. Η απόδοση των 85 ίππων ήταν στις 4.300 στροφές ( ροπή 16,3 kgm στις 1400 στροφές).

Θα μπορούσε να ήταν 6άρι
Η διανομή ισχύος στο 5τάχυτο κιβώτιο γίνεται άψογα αν και στην εθνική οδό όταν φτάναμε σε κάποιο ικανοποιητικό ρυθμό θα θέλαμε μια έκτη ταχύτητα για να ισορροπήσουμε καλύτερα στις στροφές μας. Φαντάζομαι ότι οι Γερμανοί σύντομα – μα πολύ σύντομα – θα βγάλουν μια καινούργια έκδοση στα 1200 κ.εκ με 6άρι σασμάν.
Παρόλα αυτά η οδήγηση του νέου Golf μας άρεσε. Ο κινητήρας είναι γραμμικός και έχει σωστή απόδοση ακόμη και όταν κινείσαι με πολύ χαμηλές στροφές. Το τιμόνι του είναι γρήγορο και θετικό. Θα το θέλαμε λίγο πιο επικοινωνιακό κυρίως στις γρήγορες καμπες. Πολύ καλά δουλεύουν τα ηλεκτρονικά συστήματα πράγμα που δίνει γρήγορα το αίσθημα της σιγουριάς στον οδηγό. Ας μην ξεχνάμε ακόμη ότι η VW δίνει στο βασικό εξοπλισμό και «μπλοκέ» ηλεκτρονικό διαφορικό XDS.
‘Όταν πρωτο παρουσιάσθηκε το Golf 7ης γενιάς μας επεσήμαναν αρκετές φορές το θέμα ασφάλειας και το θέμα οδηγικής απόλαυσης. Σίγουρα το αυτοκίνητο της δοκιμής μας σε άλλες εποχές δεν θα μας συγκινούσε τόσο διότι τότε θα ψάχναμε πιο σπορτίβικες λύσεις.
Άλλωστε οι γενιές των Golf που σημάδεψαν θετικά το όνομα της VW ήταν λόγω των σπορτίβικων προδιαγραφών. Είπαμε όμως οι εποχές άλλαξαν. Και με αυτές άλλαξαν και οι απαιτήσεις μας.
Εσωτερικά το αυτοκίνητο είναι πολύ προσεγμένο. Δεν θα μπορούσε να ήταν και διαφορετικά. Όταν φτιάχνεις ένα όνομα δεν το καταστρέφεις με οικονομίες στο σαλόνι των επιβατών.
Η κεντρική κονσόλα βοηθάει και ο οδηγός πιστεύω ότι τα έχει όλα στο «πιάτο». Πριν σας πούμε γιατί οι επιβάτες ταξιδεύουν άνετα, θα πρέπει να σας εξηγήσουμε ότι το Golf σχεδιάστηκε από την αρχή και στήθηκε πάνω στη νέα πλατφόρμα με κωδικό MQB .
Με τραβηγμένα πίσω τα μπροστινά καθίσματα βλέπουμε οτι υπάρχει χώρος
Ο σχεδιαστής με την ομάδα του έφτασαν στα 4.255 το μήκος του αυτοκινήτου , το πλάτος έφτασε το 1.790 και το ύψος 1.452. Δηλαδή 56 χιλιοστά μεγαλύτερο και 26 χιλιοστά πιο φαρδύ.
Ικανοποιητικές διαστάσεις και φυσικά αυτό γίνεται αμέσως αντιληπτό από τους επιβάτες. Αν και ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 30 λίτρα και έφτασε τα 380 λ θα σας πω ότι για μια οικογένεια δείχνει μικρός. Εδώ νομίζω ότι η λύση της σχάρας ( για χωρέσουν καρότσια και ο υπόλοιπος παιδικός εξοπλισμός) είναι απαραίτητη.

Για να είμαστε όμως αντικειμενικοί αν οι επιβάτες είναι μεγάλοι τότε ο χώρος είναι αρκετός. Στην πεντάπορτη έκδοση το Golf 1.2 TSi , είναι από τα καλά αυτοκίνητα με τιμή που φθάνει τα 16,850 ευρώ χωρίς το ευεργετικό μέτρο της απόσυρσης ( τιμή τρίπορτης έκδοσης 15.950 )
Τα 16.850 ευρώ σίγουρα δεν είναι από τα χαμηλά της αγοράς. Δείχνουν ψηλά τα νούμερα αυτά αλλά αν το καλοσκεφτείς η τιμή είναι καλή αφού τα «καλούδια» είναι αρκετά.
Για μένα ο υπολογιστής ταξιδιού και αν δεν υπήρχε δεν θα με δυσκόλευε. Το σύστημα Stop/Start όμως είναι απαραίτητο για μεγαλύτερη οικονομία. Και αφού κινούμαστε περισσότερο στην πόλη θεωρώ ότι είναι καλό εφόδιο.
Τέλος σημειώστε ότι ο κινητήρας είναι προδιαγραφών EU 5 και φυσικά η είσοδός του στον πράσινο δακτύλιο είναι ελεύθερη.

Related posts