Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
03 Απρ 2020
Auto-Moto

Η στρατηγική του ενός πιτ στοπ ήταν σωστή


Όπως πέρυσι έτσι και φέτος ο Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν επικεφαλής σε κάθε γύρο του αγώνα, στο Μονακό. Ξεκίνησε από την pole με την πολύ μαλακή γόμα P Zero Red (κόκκινο χρώμα) και μετά έβαλε την μαλακή γόμα P Zero Yellow (κίτρινο χρώμα). Με τη στρατηγική του ενός πίτ στοπ κέρδισε τον αγώνα.
Οι ομάδες έχουν πολύ μικρή εμπειρία από την πολύ μαλακή γόμα και αυτό έκανε δύσκολη την πρόβλεψη για τη στρατηγική που θα ακολουθούσαν. Ξεκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα και στον 30 γύρο έβαλαν τη μαλακή.
Πέρα απ’ αυτό η Mercedes συνέχισε το σερί της και βρίσκεται επικεφαλής στη βαθμολογία.
Ο Ρόσμπεργκ είχε μια έντονη μάχη με τον «ομόσταυλό» του Χάμιλτον από την αρχή ως το τέλος. Η διαχείριση των ελαστικών και της κατανάλωσης αποδείχτηκαν καθοριστικοί παράγοντες καθώς η διαφορά απόδοσης μεταξύ τους ήταν μικρή.
Αμφότεροι οι οδηγοί έκαναν το μοναδικό τους pit stop στον 26ο γύρο με το Ρόσμπεργκ να σταματάει ακριβώς πριν τον Χαμιλτον καθώς η Mercedes όπως οι περισσότερες ομάδες επωφελήθηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας. Οι πρώτοι έξι της τελικής κατάταξης σταμάτησαν μόνο μια φορά για ελαστικά. Από ’ αυτούς που άλλαξαν δυο φορές λάστιχα, ψηλότερα τερμάτισε ο Ρ. Γκρόστζιν στην 8η θέση.
Οι περισσότεροι οδηγοί εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα, απ’ αυτούς που έβαλαν τη μαλακή στην αρχή πιο μπροστά βρίσκονταν ο Ν. Χούλκενγμεργκ.
Ο Γκρόστζιν συμπλήρωσε πάνω από 50 γύρους αγώνα, μ’ ένα σετ πολύ μαλακής γόμας, έφτασε από τον 24ο γύρο ως το τέλος.
Μετά το Grand Prix του Μονακό η Pirelli θα δώσει στον πρωταθλητή GP2, Fabio Leimer τη δυνατότητα να οδηγήσει μονοθέσιο F1, ως έπαθλο για την περσινή κατάκτηση του τίτλου. Ο Ελβετός οδηγός θα οδηγήσει ένα μονοθέσιο 2012, της Lotus στην πίστα του Paul Ricard στη Γαλλία, αύριο Τρίτη.

Διαβάστε τι δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery:
«To Μονακό είναι πάντα απρόβλεπτο και ακόμη μια φορά είδαμε πληθώρα δράσης, αυτοκίνητο ασφαλείας και αγωνιστικά συμβάντα. Η φθορά των ελαστικών και η πτώση στην απόδοσή τους δεν ήταν θέμα όπως φάνηκε από την παρατεταμένη χρήση ακόμη και της πολύ μαλακής γόμας αλλά και το γεγονός ότι οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μόνο μια αλλαγή ελαστικών. Στα ελαστικά του Grosjean για παράδειγμα είχε απομείνει το 20% της γόμας τους, παρότι συμπλήρωσε μ’ αυτά πάνω από 50 γύρους. Οι θερμοκρασίες ήταν πιο χαμηλές απ’ ότι στις κατατακτήριες δοκιμές όμως ο ρυθμός του αγώνα ήταν τέτοιος που οι τέσσερις πρώτοι έριξαν γύρο σ’ όλους τους υπόλοιπους. Η μάχη ανάμεσα στους τρεις πρώτους ήταν αμφίρροπη. Μολονότι φέτος χρησιμοποιούμε ένα πιο ανθεκτικό ελαστικό, η απόδοση γενικά δεν έχει οριοθετηθεί. Ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών, προμηθεύουμε όλα τα μονοθέσια από το πρώτο ως το τελευταίο, τα υπόλοιπα είναι στο χέρι των ομάδων. Συγχαρητήρια επίσης στη Marussia που πήρε άξια τους πρώτους της βαθμούς στη F1 με τα ελαστικά μας».
Τελικά ο Νίκο Ρόσμπεργκ πανηγύρισε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο γκραν πρι του Μονακό και έφθασε τους 122 βαθμούς ενώ ο Χάμιλτον που ακολουθεί στη 2η θέση έχει 118 με 3ον τον Αλόνσο με 61 βαθμούς. Στις άλλες τρείς θέσεις που συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα ακολουθούν ο Ρικιάρντο με 54 , ο Χούλκενμπεργκ με 47 και ο περσυνός παγκόσμιος πρωταθλητής Φέτελ με 45 βαθμούς.

Related posts