Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
17 Ιαν 2022
Auto-Moto

Η SEAT έσπασε το φράγμα των 200.000 πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2014

Η SEAT πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα τα τελευταία έξι χρόνια, ξεπερνώντας το φράγμα των 200.000 πωλήσεων κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, από την αρχή της οικονομικής κρίσης το 2008. Η μάρκα έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2014 με 200.200 πωλήσεις και 9,9% αύξηση συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2013 (182.200 πωλήσεις).

Οι πωλήσεις του Leon αποτέλεσαν το κλειδί για την ανάπτυξη που σημειώθηκε. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 62,3% με συνολικά 78.600 οχήματα σε σύγκριση με τις 48.400 πωλήσεις αντίστοιχα το πρώτο εξάμηνο του 2013. Η έκδοση ST ξεπέρασε τις αναμενόμενες προσδοκίες και συνέβαλε στο αποτέλεσμα με 21.200 πωλήσεις.

Ο Πρόεδρος της SEAT Jürgen Stackmann υπογράμμισε το γεγονός ότι η SEAT συνεχίζει να αναπτύσσεται πάνω από το μέσο όρο της αγοράς. «Ο όγκος των πωλήσεων γενικά παραμένει ακόμα χαμηλός, ωστόσο η ευρωπαϊκή αγορά δείχνει σημάδια ανάκαμψης. Στο πλαίσιο αυτό, οι πωλήσεις μας αυξάνονται και πάλι πάνω από το μέσο όρο του ανταγωνισμού. Το Leon είναι μία εμπορική επιτυχία που θα μας επιτρέψει να διατηρήσουμε τη δυναμική πορεία της ανάπτυξης».

Ο Dr. Andreas Offermann, Αντιπρόεδρος Sales & Marketing, είπε ότι «το Leon μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες όλων των πελατών. Η προσθήκη στη γκάμα των εκδόσεων Leon CUPRA, ST 4Drive και Χ-Perience κατά την διάρκεια των επόμενων μηνών θα ενισχύσουν την προοπτική αυτού του μοντέλου».

Η SEAT αύξησε τις πωλήσεις της κατά 10,5% στη Δυτική Ευρώπη κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (158.300 vs 143.300 το 2013) και κατέκτησε μερίδιο αγοράς 2,5% (2,4% το 2013). Στη Γερμανία, η εταιρεία διέθεσε στην αγορά 42.300 αυτοκίνητα (38.200 αυτ/τα το 2013), σημειώνοντας αύξηση +10,9% και εδραιώνοντας τη θέση της στην πρώτη δεκάδα. Στη Ισπανία, η αύξηση ανήλθε σε +13,3% (39.300 αυτ/τα, 34.600 αυτ/τα το 2013), στο Ηνωμένο Βασίλειο +17,4% (26.800 αυτ/τα, 22.900 αυτ/τα το 2013) και στην Ιταλία +14,2% (6.600 αυτ/τα, 5.800 αυτά το 2013). Επιπλέον η SEAT πούλησε σχεδόν 2.000 περισσότερα αυτ/τα στην Πορτογαλία όπου οι πωλήσεις της διπλασιάστηκαν (3.700 αυτ/τα, 1.800 αυτ/τα το 2013).

Οι πωλήσεις της SEAT στην Ανατολική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 78,2% το πρώτο εξάμηνο του 2014, φθάνοντας συνολικά στα 12.900 αυτ/τα (7.300 αυτ/τα το 2013). Στην Τσεχία χαρακτηριστικά πουλήθηκαν 3.900 αυτ/τα (1.900 αυτ/τα το 2013). Εκτός Ευρώπης, στην λίστα των best-seller βρίσκεται το Μεξικό με 10.300 πωλήσεις, η Αλγερία με 8.400 πωλήσεις, η Τουρκία με 3.900 πωλήσεις και το Ισραήλ με 3.200 πωλήσεις.

Στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, η SEAT καταγράφει αύξηση 18% σε σχέση με το 2013, με 1.207 συνολικά ταξινομήσεις (3,2% μερίδιο αγοράς).

Related posts